עבודה בלונדון

ישראלים עובדים ביפן

יפן - מדינה מסורתית ושמרנית ומצד שני עומדת בראש בפיתוח טכנולוגי ובקידמה. בואו להכיר עם נעים ונוח שרוצה מאוד לקנות

עבודה ביפן זה ג´ובניק! יפן מהווה זה שנים מוקד משיכה פופולארי לתיירות מערבית. השילוב המופלא שזו מציעה בין מסורת ותרבות לבין טכנולוגיה וקדמה מבטיח חוויה מרתקת ובלתי נשכחת. עם זאת, ארץ השמש העולה ידועה בהיותה יקרה, הן עבור תיירים והן עבור המבקשים להתגורר בה, כך שמרבית הצעירים לא יכולים להרשות לעצמם לחיות בה או אף לבקר בה. בכדי לעקוף בעיה זו, התפתח בשנים האחרונות מיקום מבוקש נוסף לעבודה בחו"ל והוא כמובן יפן. כך, יכול כל ישראלי העובד ביפן להרוויח די והותר כסף בכדי להרשות לעצמו לגור בה, ואף לחסוך לא מעט לעתיד.

מלאכות מסורתיות בנות מאות שנים
מלאכות מסורתיות בנות מאות שנים


באילו עבודות ניתן לעסוק ביפן?
ביפן קיימים שני סוגי תעסוקה עיקריים עבור ישראלים. הנפוץ מבין השניים הוא עבודה בדוכנים עמוסי הסחורה, הידועים בכינויים הישראלי "באסטות". אלה ממוקמים באזורים מרכזיים והומי אדם, ומציעים לרוב חיקויים של מותגי ביגוד, משקפי שמש ותיקים. היפנים, הידועים בחשיבות הרבה שאלה נותנים לנתינת וקבלת מתנות ובנטייתם לקניית ביגוד ואקססוריז לרוב, מבטיחים עבור כל ישראלי פרנסה הגונה. תחום העיסוק השני, הפופולארי פחות בקרב ישראלים אך מבוקש מאוד בקרב יפנים הינו משרת מארחת. ביפן נהוג כי אנשי עסקים היוצאים לבלות אחרי שעות העבודה, נהנים מאירוח ושעשוע מצד המארחת. כך, סכום המשכורת, הטיפים וה"ביקבוקים"- אחוזי הרווח שמקבלת המארחת מכל בקבוק שהזמינו לקוחותיה, הופכים עבודה זו למשרה רווחית ביותר.

מעוניינים בעבודה ביפן? חשוב שתדעו את הדברים הבאים
לצד ההזדמנות הרווחית והחוויתית שמציעה עבודה ביפן, חשוב להכיר גם את הצדדים הקשים שלה. מיותר לציין, כי גם עבודה בבאסטה וגם עבודה כמארחת דורשת שעות רבות של הקרבה, והתנהגות חביבה על גבול המלאכותית. עניין חמור מזה הוא הסתבכות עם השלטונות; עבודה ביפן מתבצעת לא פעם ללא אישור עבודה בחו"ל, וכל חשיפה על ידי השלטונות עלולה להסתיים בתא המעצר ולעיתים אף בכלא. במקביל, העבודה בבאסטות נעשית לעיתים קרובות תחת חסותם של ארגוני פשע, כך שעובדים ישראליים עלולים למצוא עצמם באמצע סכסוך אכזרי. על כן, מומלץ מאוד להקפיד על עבודה ביפן באופן חוקי המצריך אישור עבודה מתאים. לסיכום, עבודה ביפן הינה חוויה של פעם בחיים- לטוב ולרע, כך שלצד המשכורת הפוטנציאלית הגבוהה, נדרשת מוכנות פיסית ומנטלית רבה מצד המבקשים אותה.

רוצה לעשות כסף באסיה?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות באסיה יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות