עבודה בלונדון

VIRGO

עבודה מסודרת מסביב לעולם



העולם הגדול קורא לך, הנופים, האנשים, ההזדמנויות... אבל קצת חושש? בצדק.  זו בדיוק הסיבה לבחור Virgo ו...הסתדרת! 

Virgo הינה חברה חוקית הדואגת לעובדיה לאישורי עבודה כבר מהארץ.

על החברה:

Virgo הינה מהמייסדים של תחום העבודה בחו"ל. אנחנו פועלים ברוב יבשות העולם, אמריקה, קנדה, אירופה, אוסטרליה, ניו זילנד, ברזיל ודרום אפריקה באופן חוקי. אנו מעניקים אחוזים גבוהים ואת סל התנאים הטוב ביותר בתחום לבעלי דרכון זר: התחייבות לשכר בסיס, כרטיס טיסה על חשבוננו, בונוסים מדהימים, משכורות בזמן ובמזומן! אם את/ה לא רוצה להתפשר ולא מסתפק בסיפורים שנשמעים ורודים הצטרפ/י לחברה הטובה ביותר - Virgo  הסתדרת! 

Virgo גאה להיות מקום העבודה הגדול והטוב ביותר לישראלים בעולם: 

את השם Virgo בוודאי כבר שמעת וזה לא במקרה. אחרי קרוב לעשור של פעילות, למעלה מ- 3,000 עובדים וסניפים ב- 6 מדינות שונות ברחבי העולם זה די ברור מדוע שמנו הולך לפנינו. יחד עם זאת, כפי שאנו נוהגים לומר - אנחנו מספיק גדולים כדי לעבוד עם האנשים הכי איכותיים והכי מקצוענים בתחום ומנגד מספיק קטנים כדי לתת לכל אחד ואחת מכם בדיוק את כל מה שדרוש לו עד להצלחה.

Virgo נמנים עם המשווקים המובילים של Aqua mineral 

ראשית, אנחנו אחד המפיצים הגדולים ביותר של מותג היוקרה Aqua mineral. אנחנו משווקים באמצעות חנויות יוקרה ייחודיות ובאמצעות דוכנים וקיוסקים בקניונים ומרכזי קניות מהמובילים בעולם.
שנית, אנחנו הזכיינים הבלעדיים במדינות בהם אנו עובדים. מה זה אומר? שכל מי שרוצה לקנות את המוצרים, קונה אותם מאיתנו, דבר שמאפשר לנו לייצר חוזים אטרקטיביים מול הקניונים הטובים ביותר, כלומר מיקומים חמים ורווחים גדולים לכם.

את מי אנחנו מחפשים?

צעירים איכותיים בעלי אוריינטציה מכירתית, יסודיים, מלאי מוטיבציה ובעלי כושר לימוד גבוה, שליטה בסיסית לפחות בשפה האנגלית, יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש מצוינים, דרכון זר - יתרון משמעותי.  

היכנסו לבלוגים האישיים של עובדי
Virgo באתר הבית שלנו (הקישו Virgo בגוגל), בקרו בדף החברים שלנו ב- facebook ותוכלו להיעזר בלמעלה מ- 1,000 חברים (חפשו את virgo friendsאו פשוט דברו איתנו - בשביל זה אנחנו פה!

תמונה:מתוך:



למה
Virgo?

האמת היא שאת זה ניתן לכם להחליט לבד. אחרי שתיצרו איתנו קשר נזמין אתכם אלינו למפגש הסברה בנושא עבודה בחו"ל שיעשה לכם הרבה סדר בראש ללא שום מחויבות מצידכם. למה? כי אנחנו רוצים להיות בטוחים שאתם מבינים למה אתם נכנסים. להבדיל מהרבה חברות אחרות בתחום, אנחנו לא חושבים שכל אחד מתאים לעבודה הזו ולכן תהליך הקבלה אלינו הוא יותר מורכב וקפדני. אבל כמו שאנחנו יודעים לדרוש כך אנחנו גם יודעים לתת ולכן גם אם תחליטו שאנחנו לא הגוף המתאים ביותר עבורכם, עדיין נשקיע בכם את כל הדרוש כדי להבטיח שאכן העבודה הזו מתאימה לכם ושיחד אנחנו יודעים להצליח.

עוד כמה סיבות למה 
Virgo, את היתר נספר לכם פנים אל פנים:

קורס מכירות בארץ -  לאחר שתתקבלו אלינו תשובצו לקורס הקרוב. הקורסים הינם בני 3-6 שיעורים בהתאם לרמתכם וליכולת שתפגינו.
מערך ההדרכה הטוב ביותר בתחום - מנהלי ומדריכי Virgo מחוזרים מאוד על ידי כל החברות המתחרות שלנו. אנחנו בטוחים שיהיה לכם מה ללמוד מהם...
שכר גבוה במיוחד, מסלול עבודה מועדפת למשוחררים, אפשרויות קידום רבות בארץ ובחו"ל ומשרד בארץ שידע לתת מענה להורים בכל רגע ורגע.
הכי חשוב - אל תסמכו על הסיפורים שלנו או על גישת "יהיה בסדר". לכל דבר שנאמר נציע לכם גם דרך לבדוק זאת באופן אובייקטיבי והכול מגובה בחוזה עבודה חתום מראש.



היכנסו לבלוגים האישיים של עובדי Virgo
באתר הבית שלנו (הקישו Virgo בגוגל), בקרו בדף החברים שלנו ב- facebook ותוכלו להיעזר בלמעלה מ- 1,000 חברים (חפשו את virgo friendsאו פשוט דברו איתנו - בשביל זה אנחנו פה!  
רוצה לדעת עוד?

צור קשר עם
VIRGO

מלא פרטיך בטופס הבא ונציגי VIRGO יחזרו אליך עם תשובות לכל השאלות
תחילת עבודה מיידית