עבודה בלונדון

כל המקומות שחייבים לבקר בהם באוטווה

הבירה של קנדה היא אחת מהיפות והירוקות ביותר בעולם, בה עובר נהר אוטווה המדהים. רוב המראות בעיר מקובצים קרוב אחד לשני על מנת לאפשר לראות את כל המקומות השווים בהליכה ברגל.

הבירה של קנדה היא אחת מהיפות והירוקות ביותר בעולם, בה עובר נהר אוטווה המדהים. רוב המראות בעיר מקובצים קרוב אחד לשני על מנת לאפשר לראות את כל המקומות השווים בהליכה רגלית. בגבעת הפרלמנט שם נמצא כוחה הפוליטי של קנדה ועד למרכז רידו ושוק בייוורד בו ניתן לערוך קניות. תוכלו ליהנות מארוחת צהריים באחת המסעדות לאורך תעלת רידו היפיפייה שנהדר ללכת לאורכה בתקופת הקיץ ושהופכת למסלול ההחלקה על הקרח הארוך ביותר בעולם בתקופת החורף. אוטווה הגישה בקשה רשמית לאונסק"ו, ארגון החינוך, המדע והתרבות של האו"ם, לציין את תעלת רידו לאתר מורשת עולמי. ...
העיר מרוחקת 400 ק"מ מטורונטו הממוקמת מערבית לה ו- 190 ק"מ לעיר מונטריאול הממוקמת מזרחית לה.

מפלי הניאגרה - עבודה במקביל לתיירות בקנדה
מפלי הניאגרה - עבודה במקביל לתיירות בקנדה

שיא הטמפרטורה שנמדדו בעיר היו 37.8 מעלות צלסיוס בקיץ 1986 ו- מינוס 36.1 מעלות צלסיוס בחורף 1943 - איזה קור!!! ועל כן אוטווה היא הבירה השנייה בטמפרטורה הנמוכה שנמדדה בה בעולם, אחרי אולן בטור שבמונגוליה. הטמפרטורות הממוצעות המינימליות בחודש ינואר הן מינוס 10.8 מעלות צלסיוס, סופות קרח נפוצות בעיר ומתרחשות מידי חורף, חודשי הקיץ חמים יחסית ולחים למשל בממוצע לחודש יולי 26.5 מעלות צלסיוס ולפעמים מגיעים ל- 30 מעלות.
אתרים שחייבים לראות באוטווה:
אחד המבנים הידועים בעיר הוא מבנה הפרלמנט וכן בית ראש ממשלת קנדה. אתר נוסף הוא בית רידיו- ביתו של המושל הכללי של קנדה. בעיר מספר רב של מוזיאונים למשל: הגלריה הלאומית של קנדה, המוזיאון האווירי הקנדי, המוזיאון לטבע של קנדה, מוזיאון המלחמה הקנדה, והמוזיאון הקנדי לתרבות הממוקם מעברו השני של נהר אוטווה, בפרובינציית קוויבק.

רוצה לעשות כסף בקנדה?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בקנדה יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות