עבודה בלונדון

מדריך לעבודה בחו"ל

כל השאלות וכל התשובות למתעניינים בעבודה בחו"ל החל מאיזה תחום לבחור ועד לאיזה יעד להגיע
בכל שנה עוד ועוד ישראלים צעירים מצטרפים למעגל העבודה, רבים מהם מחפשים להרוויח מעל לממוצע, בעבודות מעבר לים, בארצות בהם השכר גבוה בהרבה מהמקובל בישראל. בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם מדריך מקוצר ותמציתי, איך לבחור יעד? מה צריך לדעת על מקום העבודה? ובגדול מה צריך בשביל לעשות את ההבדל, להצליח ובגדול!  
´להצליח
להצליח בחו"ל בגדול

הרווח בין מדינה למדינה משתנה- בכל מקום ערך מטבע שונה וההוצאות השוטפות שונות בהתאם לעלות מחייה, אוכל, השכרת דירה וכד´. כדאי לערוך סקר שוק בין חברות ביעדים שונים בעולם ולבדוק את השכר המשולם לעומת ההוצאות בארץ היעד.  
התאמה אישית למקום העבודה-מבחינת רצון ומוטיבציה לעבודה הספציפית. כמובן שלא תבחרו עבודה שתמאס עליכם לאחר תקופה קצרה. חשוב להפעיל שיקול דעת, מה מתאים לכם, להתייעץ עם אנשים אשר רכשו ניסיון בתחום ולנסות לדלות מהם מידע חיוני.  
לאחר ההחלטה על תחום העבודה- נסו להיסגר על יעד כללי, למשל, חוף מערבי, חוף מזרחי, צפון אירופה, בשביל לצמצם אופציות ולהקל על מלאכת הבחירה כך תוכלו להתחיל בסלקציה שלכם לגביי מקום העבודה. לאחר התמקדות יש לזכור, ככל שתבררו ביותר חברות לגביי העבודה יהיו בידכם יותר פרטים להשוואה ופרספקטיבה רחבה יותר להחלטה. נסו להימנע מהצעות הנראות לכם פנטזיונריות וזוהרות מידיי, יש חברות המנסות לפתות עובדים במקסם שווא ואתם עלולים להתאכזב.   ריכזנו עבורכם שאלות חיוניות שעליכם לברר עם המעסיק הפוטנציאלי בכדי להשיג את מירב המידע הדרוש לכם לקבל את ההחלטה-  
1. מה הוותק של החברה במדינה בה היא עובדת?  
2. האם החברה חוקית ובעלת ניירות המאשרות אותה לפי חוק?  
3. מה השכר שהחברה מציעה? פעמים רבות השכר המוצע מתבסס על אחוזים מהמכירה +שכר יסוד. חברות המשווקות מוצר יקר יותר מן הסתם יתנו לעובדים אחוז רווח קטן יותר בד"כ.  
4. המשכורת משולמת בתחילת כל חודש? שבועית, או יומית מה שלא יהיה עליכם לסכם טרם הגעתכם פרטים שיהיו הבסיס לעבודה שלכם ויימנעו חיכוכים עתידיים עם המעסיק.  
5. ישנן חברות ובעיקר בתחום המכירות המציעות הטבת תנאים רצינית הכוללת לרוב- סבסוד שכר הדירה, רכב החברה, וכד´.  
6. יש לברר האם תחויבו בהוצאות שכ"ד עוד לפניי המשכורת הראשונה.  
7. חברות רבות מעניקות לעובדים הנקלטים זמן התאקלמות נוח בד"כ עד שבוע הכשרה בו הוא לומד את התחום ונעזר בעובד וותיק יותר לרוב שמנחה אותו מ א´ ועד ת´.  
8. דאגו שעם הגעתכם יאספו אתכם מנמל התעופה.  
9. נסו לברר כמה /שיותר פרטים על החברה מגורם חיצוני ועובדים שעבדו בחברה בעבר בקשו זאת מהחברה ולא צריכה להיות בעיה לקשר ביניכם.  
10.התעניינו בעלות הקיום והוצאות שוטפות, נסו לחשב זאת מול השכר המוצע בכדי ללמוד על הכסף שתוכלו בפוטנציה לחסוך.  
11.ישנם מעסיקים בייחוד בתחום המכירות המציעים תנאים משודרגים, בררו מראש לגבי התנאים- האם רכב החברה יהיה גם לטובתכם בשעות הפנאי. האם תנאי הדיור בקומפלקס נאותים וכוללים- סלון עם ספות טלוויזיה , שירות כבלים. מטבח, תנור, מיקרו, מקרר, חדר אוכל עם שולחן וכסאות. מערכת חימום\קירור. חדר שינה (כמה אנשים בחדר? כמה בדירה?). מיקום הדירה לעומת מיקום מקום העבודה.        
כל שנותר הוא להפנים את הטיפים שאספנו לכבודכם מישראלים שהתנסו בעבודות בחו"ל במשך שנים רבות, אתם יכולים לקרוא לזה פילוסופיה בגרוש אבל בשבילם אלו היו חוקים ששמרו עליהם מלהיכנע והנחו אותם לעבר המטרה שלהם, להצליח.  
בסוף כל יום שים הכול מאחורייך ולבוא ליום העבודה החדש באנרגיות חיוביות וחיוך אופטימי. קביעת המטרה! לדקלם לעצמכם אותה כל בוקר, כמעין שטיפת מוח עצמית. כשחוסכים למען מטרה מסוימת קל יותר לחסוך [טיול, לימודים, וכד´.] עם צבירת ניסיון, העבודה נהיית פשוטה וקלה יותר. נושא השפה שולי ואינו מהווה בעיה. נסה להיכנס לראש הלוקח, להבין אותו, ככה תוכל למכור לו בקלות יתרה. התרכזו בהצלחתכם ולא בהצלחתם של אחרים. המוצר או השירות שאתם מספקים הוא הטוב ביותר לכן דרוש מעצמך יחס כזה בעת מתן שירות או שיווק המוצר.
בכל תחום עבודה יש פוטנציאל, צריך רק לממשו!    
אמונה עצמית, אופטימיות, כוח רצון חזק וכוח התמדה לאורך זמן הם המתכון שיגרום לך להצליח!
מרכז רוקפלר - מנהטן
מרכז רוקפלר - מנהטן

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות