עבודה בלונדון

עגלות ים המלח בפיליפינים

על עגלות בארה"ב שמעתם כבר המון סיפורים. גם על עגלות באירופה כבר ביררתם ובדקתם ואפילו סיפרו לכם על עבודה בעגלות בדרום אפריקה שהפכה להיות פופולרית מאוד בשנים האחרונות. אבל מה לגבי עגלות בפיליפינים?

יצא לכם לשמוע על האופציה הזו או שזו הפעם הראשונה שאתם שומעים את צמד המילים הזה? למקרה שזו הפעם הראשונה שלכם, נספר לכם שזו אפשרות ריאלית לחלוטין, לגיטימית ואפילו רווחית. ויש לה גם יתרונות נוספים שהופכים אותה לאטרקטיבית במיוחד. הנה כמה דברים שכדאי לדעת על יעד העגלות שנפתח לא מזמן והפך לאהוב במיוחד על ישראלים.

עבודה בעגלות בפיליפינים - ליהנות מחוויה מושלמת ביעד אקזוטי
הדבר העיקר שהופך את הפיליפינים ליעד כל-כך מועדף הוא כמובן הנוף. אם לא יצא לכם לבקר בפיליפינים נספר לכם שמדובר באחד המקומות האקזוטים והיפים ביותר בועלם. יש בו חופים שלא רואים בשום מקום אחר, יערות, וגם ערים גדולות ומתקדמות במיוחד. בערים האלו יש מתחמי קניות עמוסים במיוחד שבהם תוכלו להשתלב לעבודה בעגלות. בימי החופש שלכם (או אחרי שתסיימו את התקופה של עבודה בעגלות), תוכלו לטייל בפיליפינים ולהרוויח חוויות שקשה לתאר במילים.

כמה כסף אפשר להרוויח בעגלות בפיליפינים?
כולם אמרו לכם שארה"ב היא היעד הכי רווחי של עבודה בעגלות? אז זהו, שזה לא בהכרח כך. גם פיליפינים יכולה להיות יעד רווחי וגם כאן יש המון תיירים ומקומיים אמידים שמאוד אוהבים את מוצרי ים המלח שנמכרים בעגלות. פוטנציאל הרווח בעגלות בפיליפינים הוא גדול במיוחד וכמו בכל יעד אחר בעולם, גם כאן זה תלוי ביכולות המכירה שלכם ובמיקום העגלה שלכם. ישראלים אחרי צבא שטסו לעבוד בפיליפינים מדווחים על הצלחות ורווחים גבוהים במיוחד.

עבודה חוקית בפיליפינים - איך זה בדיוק עובד?
כמו (כמעט) בכל יעד אחר בעולם גם בפיליפינים לא ניתן לעבוד באופן חוקי ללא אישור עבודה. הבשורה המשמחת בסיפור היא שבניגוד למדינות אחרות, כאן קל יותר להשיג אישור עבודה. אם תעבדו דרך חברות לעגלות בפיליפינים, הן יעזרו לכם לסדר אישורי עבודה שמתקבלים בצורה קלה יחסית (אך לא אוטומטית). חשוב לציין שמי שעובד בצורה חוקית צריך לשלם מיסים מהמשכורת שלו, כמו כל אזרחי הפיליפינים. למרות תשלום מיסים זה עדין יהיה רווחי ומשתלם עבורכם.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות