עבודה בלונדון

3 סיבות לרצות לעבוד באבטחת אוניות נופש

נכון שזה לא ממש שיגרתי ונכון שלא תהיו הרבה בבית, אבל יש המון סיבות אחרות שהופכות את העבודה באבטחת אוניות נופש לכדאית במיוחד. הנה שלוש מהן

שמעתם על ספינות הנופש השונות? מדובר בטרנד חם שהפך להיות פופולרי ואהוב במיוחד. אם אין לכם מחלת ים ידועה ושייט לא עושה לכם בחילה, שווה לכם לשקול לעבוד בתור מאבטחים על ספינות נופש.

כסף מצוין!
מאבטחים באוניות נופש נהנים משכר מתגמל ביותר וזו אחת הסיבות העיקריות לעשות זאת. אם סיימתם שירות צבאי קרבי (וגם אם לא), יש לכם הזדמנות פז לעבודה רווחית במיוחד. נכון שלא תהיו בבית בשעה 17:00 (ולמעשה גם לא בחצות), אבל המשכורת החודשית שלכם תהיה גבוהה מאוד. הרבה יותר גבוהה ממה שהייתם מרוויחים אם הייתם עובדים באבטחה בארץ. יש אפשרות לעבוד בחברה ישראלית שמפעילה אוניות נופש ואז העבודה תהיה חוקית לחלוטין. (גם עבודה בחו"ל וגם עבודה חוקית! מסתבר שזה אפשרי). יש גם אפשרות לעבוד בחברות זרות ואז תצטרכו אישור עבודה כמו בכל עבודה אחרת בחו"ל. כך או אחרת, אבטחת אוניות נופש היא עבודה רווחית ומשתלמת מאוד.

הזדמנות לראות עולם
אם יש עבודה שרואים בה עולם זו אבטחה בספינות נופש. אחרי הכל, באיזו עוד עבודה תוכלו להיות בכל פעם במקום אחר? מאבטחים בספינות נופש ודיילים... לגבי הדיילים לא נוכל לעזור, אבל עבודות אבטחה בספינות נופש תוכלו למצוא ממש כאן. מאבטחים בספינות נופש נהנים מביקורים במדינות שונות וללא ספק רואים עולם. כמובן שחשוב להבין שזה לא הולך להיות "הטיול אחרי צבא" שלכם ואתם הולכים לעבוד במקביל, אבל זו בהחלט הולכת להיות עבודה מהנה ומיוחדת.

חוויה של פעם בחיים
למקרה שלא יצא לכם לבקר במהלך חייכם בספינות נופש, נספר לכם שמדובר בבית מלון לכל דבר ועניין, רק שהוא שט על הים. יש בספינות האלו קזינו, מסעדות, חדרי כושר , לובי וכמובן חדרים מפנקים. בתור מאבטחים על ספינות נופש תוכלו ליהנות מאווירת בית המלון ובשעות הפנאי שלכם תוכלו גם ליהנות מכל המתקנים המפנקים שבספינה.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות