עבודה בלונדון

עבודה לישראלים בפורטוגל

חובבי פורטוגל מושבעים (ובזמן האחרון יש המון כאלה) מוכנים לחתום שהיא המדינה הכי שווה באירופה.

שלא כמו מדינות קרות ואפורות ביבשת, פורטוגל מצטיינת במזג אוויר ונעים, חופים מרהיבים, ואווירה שמחה וצוהלת. אלו חלק מהסיבות שהופכות אותה לאחד מהיעדים המבוקשים על ידי ישראלים לעבודה בחו"ל. בשנים האחרונות ישראלים רבים טסים לפורטוגל כדי לעשות כסף וליהנות מחוויה מיוחדת במינה. במה הם עובדים שם? הנה כמה מהאפשרויות המובילות

עגלות בפורטוגל - כן , הן הגיעו גם לכאן...
כמו בכל יעד אחר בעולם, גם בפורטוגל תוכלו להשתלב לעבודה של מכירות בעגלות. בקניונים בפורטוגל ישנן לא מעט עגלות שמוכרות מוצרי ים המלח, צעצועים, משקפי שמש, ועוד המון גאדג'טים אחרים.

שלל אפשרויות לעבודה בפורטוגל
שלל אפשרויות לעבודה בפורטוגל

היתרון של בחירה בעבודה בעגלות בפורטוגל הוא שאם תהיו טובים ותצליחו, תוכלו לעשות הרבה מאוד כסף. כנראה יותר ממה שתרוויחו בעבודות אחרות.

עבודה בתיירות בפורטוגל
התיירות בפורטוגל משגשגת ולכם יש הזדמנות לקחת חלק בהצלחה במגוון משרות. תוכלו למשל לעבוד במלונות בפורטוגל או לשמש כמדריכי טיולים (לישראלים, בהעסקה דרך חברות ישראליות). אם יש לכם דרכון אירופאי יש לכם יתרון גדול במיוחד וחברות תיירות "יחטפו" אתכם.  עבודה בתיירות היא עבודה מהנה וכייפית שתאפשר לכם גם לחסוך כסף מצוין, גם לפגוש אנשים מכל העולם, וגם לטייל בפורטוגל! שזו בתכלס הסיבה הכי טובה לעשות את זה. פורטוגל נחשבת לאחת המדינות היפות ביותר באירופה.

עבודה בחוות בפורטוגל - חיבור לטבע וחוויה אקולוגית יוצאת דופן
דיברנו על מכירות ודיברנו על תיירות ועכשיו אנחנו חייבים לדבר על חוות בפורטוגל כי מדובר בטרנד חם במיוחד. פורטוגל מתאפיינת בחקלאות ענפה במיוחד ובשלל חוות אקולוגיות שמגדלות גידולים שונים ובעיקר מנהלות אורח חיים אקולוגי מיוחד במינו. החוות האלו מחפשות עובדים כמעט כל הזמן ולכם יש הזדמנות להצטרף ולעבוד בהן. השכר לא יהיה גבוה כמו בעבודות האחרות שציינו, אבל כאן יש לכם הזדמנות של פעם בחיים לחיות ולעבוד במקום שאין שני לו. צפויה לכם חוויה של פעם בחיים!

רוצה לעשות כסף באירופה?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות באירופה יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות