עבודה בלונדון

עבודה באבטחה בחו"ל - האפשרויות

סוף סוף השתחררתם מהצבא ועכשיו אתם צריכים להתחיל לעשות כסף. אז אתם יכולים להשתלב לעבודות אבטחה בארץ ולהרוויח סכומים סבירים, ואתם יכולים לקחת את זה צעד אחד קדימה ולהשתלב לעבודות אבטחה בחו"ל.

מעבר לזה שהסכומים שתרוויחו יהיו גבוהים הרבה יותר, תהנו מחוויה של פעם בחיים. עבודה מאתגרת יותר, כסף גדול יותר, וכמובן הזדמנות לחיות ולגלות מקומות חדשים מסביב לעולם. נשמע טוב? הנה כמה אפשרויות שעומדות בפניכם

עבודה באבטחת ספינות תענוגות
לפני שנדבר על האפשרות של אבטחת ספינות נופש, נספר לכם שבתור חיילים משוחררים אתם נחשבים לנכס גדול בעולם. זה נכון ם למי ששירת בתפקידים קרביים, אך גם למי שלא. הצבא הישראלי נחשב מאוד בעולם ולכן הישראלים מבוקשים מאוד לתפקידי אבטחה. בתור מאבטחים של ספינות נופש תהנו מעבודה רגועה יחסית ובעיקר מתנאים מעולים.

תקבלו הזדמנות לשהות על ספינות יוקרתיות וליהנות מחוויה מיוחדת של פעם בחיים. במסגרת תפקידכם תהיו אחראים על ביטחון הנופשים ותצטרכו לוודא שהכל מתנהל על מי מנוחות. זו עבודה עם אחריות גדולה אך גם עם הנאה וסיפוק. והשכר? טוב ששאלתם! מאבטחים ישראלים בספינות תענוגות נהנים משכר גבוה ומתגמל בהרבה ממה שמרוויחים מאבטחים בארץ.

דרושים צעירים ישראלים לאבטחת עסקים בחו"ל
כפי שציינו, הצעירים הישראלים ששירתו בצה"ל נחשבים למבוקשים במיוחד לתפקידי אבטחה בחו"ל. בעלי עסקים (ישראלים או לא ישראלים) סומכים עליהם ומאמינים ביכולות שלהם להגן על העסקים שלהם. בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים מחפשים דווקא את הצעירים הישראלים לתפקידי אבטחה. זו יכולה להיות אבטחת חנויות יהלומים באירופה, אבטחת עסקים בדרום אפריקה או אבטחה של עסקים ודירות יוקרה בכל רחבי העולם. גם במקרה הזה השכר יהיה מתגמל במיוחד וכמובן שתהנו גם מחוויה של חיים ומגורים בחו"ל. שווה ומומלץ!

עבודות אבטחה בחברות ממשלתיות בחו"ל
אי אפשר לדבר על עבודות אבטחה בחו"ל בלי לדבר על אבטחה של חברות ממשלתיות ומוסדות יהודיים. כידוע מקומות מסוג זה נדרשים לאבטחה גבוהה בשל הרצון הקיים לפגוע בהם. ומי יעשה את זה הכי טוב? הישראלים כמובן. זו יכולה להיות אבטחת שגרירויות, אבטחת מוסדות של הסוכנות היהודית, אבטחת קהילות יהודיות בחו"ל ועוד. היתרון הגדול באבטחה מטעם חברות ממשלתיות הוא שמשיגים עבורכם אישור עבודה חוקי כך שלא תצטרכו לדאוג ממשטרת ההגירה, אתם עובדים חוקיים!

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות