עבודה בלונדון

עבודות בחו"ל בלי צורך להוציא ויזה

אם חלמתם על עבודה באמריקה, על המבורגר וצ´יפס, על קניוני ענק ועל חוויות ביבשת הגדולה בעולם - תחשבו שוב.

כדי להיכנס לארצות הברית חייבים לקבל ויזה ולא תמיד מדובר בתהליך פשוט כל-כך. אז אתם יכולים לצאת לדרך, להגיש בקשה לשגרירות ארה"ב, להביא את האישורים הדרושים ולקוות שיתנו לכם ויזה, ואתם יכולים לחשב מסלול מחדש. יש עוד המון מדינות בעולם שהן לא בארה"ב ולא חייבים לקבל ויזה כדי לטוס אליהן. חשוב להבהיר שאין קשר בין וויזה לבין אישור עבודה. וויזה מהווה אישור כניסה לתיירים ואינה מאפשרת לעבוד. כדי לעבוד באופן חוקי בכל מדינה בחו"ל תצטרכו אישור עבודה.

עבודה לישראלים באירופה - לא צריך וויזה!
מדינות אירופה הן בין היעדים המועדפים ביותר על ישראלים שמחפשים עבודה בחו"ל. העובדה שאפשר להיכנס למדינות ללא צורך בוויזה הופכת את הכל לפשוט הרבה יותר. כמו שאמרנו קודם, ויזה אינה אישור עבודה ואם לא תוציאו אישור שכזה לא תוכלו לעבוד באופן חוקי. האפשרויות של עבודה באירופה הן רבות וכוללות עבודה בעגלות, עבודה באבטחה באירופה, עבודה במכירות של ציורי שמן (או מכירת דברים אחרים) ועוד. בנוסף להזדמנות כלכלית טובה, תקבלו הזדמנות לטייל בין מדינות ולצבור המון חוויות.

עבודות לישראלים בתאילנד - הבחירה האקזוטית
לא ברור לנו מתי זה בדיוק קרה אבל בשנים האחרונות הפכה תאילנד ליעד מועדף על ישראלים שרוצים לעבוד בחו"ל. יעד מועדף לחופשה היא תמיד הייתה אבל הישראלים גילו שזו מדינה נהדרת גם למי שמחפש עבודה בחו"ל. רוב הישראלים עובדים בתאילנד בעגלות , אך ישנן גם משרות נוספות שאפשר למצוא. היתרון הגדול הוא שאפשר לעבוד ולטייל בין האיים ובאופן כללי ליהנות מחוויה מופלאה שמשלבת עבודה וטיול. גם במקרה הזה אין צורך בהוצאת וויזה מוקדמת, מה שהופך את הדברים לפשוטים יותר.

על דרום אפריקה כבר חשבתם? הזדמנות כלכלית מעולה
יעד נוסף שהפך חביב על הישראלים שרוצים לטוס לעבוד בחו"ל הוא דרום אפריקה. כאן מחכות לכם המון הזדמנויות כלכליות ואפשרות להשתלב במגוון עבודות. אם אתם מחפשים מדינה שלא צריך וויזיה כדי לטוס לעבוד בה ויש בה אפשרות טובה להרוויח, דרום אפריקה הוא יעד מומלץ ביותר. כמובן שגם כאן תוכלו לטייל במקביל לעבודה ולגלות את הנופים והאתרים המופלאים באיזור.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות