עבודה בלונדון

עבודה בגרמניה לישראלים - מה צריך? איך מתחילים?

יכול להיות שסבא וסבתא שלכם יתפלצו מהרעיון, אבל עבודה בגרמניה יכולה להיות אפשרות מעולה עבורכם.

כן נו, למרות ההיסטוריה ולמרות שבחיים לא נשכח מה שהיה על האדמה הזו. בשנים גרמניה הפכה ליעד מועדף על צעירים ישראלים שרוצים להעביר תקופה של עבודה ומגורים בחו"ל. בגלל אפשרויות התעסוקה הרבות, בגלל המשכורות המתגמלות, בגלל החיים הנוחים, ובגלל האווירה הכייפית שבה. מחפשים יעד מומלץ לעבודה בחו"ל? טוסו לגרמניה. הנה כמה דברים שכדאי שתדעו לפני שאתם ממריאים.

בואו לעבוד בגרמניה - זה שווה
בואו לעבוד בגרמניה - זה שווה

עבודות לישראלים בברלין ובמדינות אחרות בגרמניה
אפשרויות התעסוקה בגרמניה בכלל ובברלין בפרט הן רבות במיוחד. בגלל שהדרך להשגת אישור עבודה חוקי היא די קצרה (נדבר על כך בהמשך), תוכלו למעשה לעבוד בכל דבר שתרצו. כמובן שיש את האפשרויות המוכרות של עבודה בעגלות אך יש גם הרבה מעבר לזה. תוכלו לעבוד במלצרות, בחנויות בגדים, בסופר, במאפיות ובכל מקום שתרצו (בהנחה שהצלחתם להשיג אישור עבודה). בברלין תמצאו המון "זרים"  בדיוק כמוכם שמשתלבים בעבודות מגוונות. היחס בברלין הוא מצוין והאווירה טובה מאוד, מה שגורם לישראלים רבים לגור ולעבור שם חודשים רבים.

עבודה חוקית בגרמניה - איך עושים את זה?
שלא כמו במדינות אחרות באירופה, בגרמניה תוכלו להשיג אישור עבודה חוקי בקלות יחסית. בשנים האחרונות חתמו ממשלות ישראל וגרמניה על הסכם לפיו צעירים ישראלים יוכלו להוציא ויזת "חופשת עבודה" שתאפשר להם לעבוד במדינה לתקופה של עד שנה ובאופן חוקי לחלוטין. שימו לב שההסכם תקף לצעירים בין הגילאים 18-30 והוא מוגבל ל-3 חודשים פר מעסיק. זה אומר שבכל 3 חודשים תצטרכו להחליף עבודה. מספר הויזות שיינתנו בשנה הוא מוגבל כך שכל הקודם זוכה. מהרו!

ויזות, אישורי כניסה, השכרת דירה
כדי להיכנס לגרמניה לטיול או חופשה קצרה אין צורך בהוצאת ויזה והכניסה מתבצעת לרוב באופן אוטומטי. אם תרצו להוציא ויזת עבודה-טיול שדיברנו עליה, תצטרכו להסדיר את כל העניינים מהארץ ולהציג את כל המסמכים בכניסה למדינה. בנוגע להשכרת דירות - בדרך כלל אין עם זה כל בעיה וברמת העיקרון כל מי שרוצה יכול להשכיר. מה גם שמחירי השכירויות שפויים בהרבה מאלו שבארץ, והנה עוד סיבה לחפש עבודה בגרמניה לתקופה הקרובה. מצפה לכם חוויה מדהימה של מגורים במדינה יפהפיה, עם איכות חיים גבוהה, ואפשרויות תעסוקה רבות.

רוצה לעשות כסף באירופה?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות באירופה יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות