עבודה בלונדון

עבודות בחו"ל - בהתאמה לעונות השנה

נכון שלא הייתם מדמיינים לאכול אבטיח בחורף? או קלמנטינה טרייה ביום קיץ לח? כך כדאי שתחשבו טוב טוב באיזה עבודה בחו"ל אתם מתכננים להשתלב ומתי.

בדיוק כמו פירות, גם עבודות רבות בחו"ל הן עונתיות. זה לא שלא תמצאו אותן לאורך כל השנה, כמו שבעונות ספציפיות הן יהיו רווחיות יותר ומוצלחות יותר. אז מה עושה מי שיש לו רק 3 חודשים ספציפיים לטוס ולעבוד בחו"ל? האם הוא צריך לוותר על החלום? ממש לא. על חלומות לא מוותרים! אולי תצטרכו לשנות כיוון, אבל עבודה טובה בחו"ל אפשר למצוא כל השנה. אז איפה ובמה כדאי לעבוד בחו"ל ומתי הכי טוב לעשות את זה? יצאנו לבדוק וחזרנו עם מידע שכדאי שתכירו.

עבודה במכירות בכריסטמס - ללא ספק הכסף הגדול
אם יצא לכם פעם להיות בחו"ל בתקופת חג המולד בטח הייתם עדים לטירוף הגדול של קניית המתנות. כל אדם ממוצע קונה ומקבל כל-כך הרבה מתנות, כך שהמכירות של כל המוצרים עולות באופן משמעותי. ישראלים רבים בוחרים לטוס לעבוד בעגלות בכריסמס בדיוק מהסיבה הזו ומרוויחים סכומים גדולים מאוד. שימו לב שלמרות שחגיגת הקניות נמשכת בערך 3-4 שבועות, מומלץ להתחיל לעבוד לפחות חודשיים קודם לכן. כך תלמדו את העבודה, תשתפשפו, ותגיעו לשיא התקופה כשאתם כבר מוכרים טובים במיוחד. זו הדרך הטובה והחכמה להרוויח סכומים שבעבודות אחרות תוכלו רק לדמיין. חשוב להגיד שאפשר לעבוד בעגלות לאורך כל השנה, ושלמרות שתקופת הכריסמס נחשבת לרווחית ביותר, גם בשאר הזמן תוכלו להרוויח סכומים יפים.

עבודה באבטחה בחו"ל - עבודה טובה כל השנה
בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים משתלבים לעבודות אבטחה בחו"ל. חברות רבות (ישראליות וגם כאלה שלא) מבינים את הפוטנציאל הגלום בחיילים משוחררים בוגרי שירות קרבי, ומבקשות לצרף אותם לשורותיהן. אפשר למצוא עבודות אבטחה בארה"ב, באירופה וגם במדינות במזרח. אלו יכולות להיות משרות אבטחה במוסדות יהודיים, בספינות ויאכטות, בחנויות יהלומים, או בכל מקום אחר. היתרון הגדול של המשרות האלו הוא שהן דווקא לא עונתיות וניתן לעבוד בהן (ולהרוויח) לאורך כל השנה.

משרות בחו"ל דרך הסוכנות היהודית - מחכה לכם קיץ שמח
בתקופת הקיץ מתקיימים אירועים רבים של הסוכנות היהודית בחו"ל. זה קורה במדינות בארה"ב, באירופה וגם ביבשות אחרות. מדובר על מחנות קיץ של הסוכנות היהודית ועל אירועים אחרים שמיועדים לקהילות היהודיות בתפוצות. האירועים האלו הם ההזדמנות שלכם להשתלב בעבודה חוקית בחו"ל במגוון משרות ותפקידים. רוב האירועים שציינו מתקיימים בקיץ, כך שאם אתם מחפשים משרות הדרכה בסוכנות היהודית בחו"ל, או משרות אחרות בארגון, בקיץ תמצאו אותן באופן נרחב. בהצלחה!

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות