עבודה בלונדון

כדי לעשות כסף עוברים בטרמינל 1

אין כמו הרגע הזה שאתה אזרח משוחרר מצה´´ל מחפש מה לעשות עכשיו עם החיים.

איכשהו זה נשמע כמו פנטזיה הזויה לכולנו. הרי איך ייתכן גם לעשות כסף וגם לגור בחו''ל? זה נשמע טוב מדי מכדי להיות אמיתי אז תרדו לנו לומר לכם דבר אחד - זה אמיתי!

האם בחו''ל באמת מרוויחים יותר?
עבודה בארץ כמובן מתסכלת אתכם. אל תגידו שלא. אתם בסך הכל צעירים שרוצים לעשות כסף נורמלי אבל מקבלים מינימום לרוב וזה בהחלט מכעיס. זזה כזה מעצבן אז זה צפוי שלא פעם ולא פעמיים עברה לכם בראש המחשבה לפרוש לחו''ל. אז בעצם למה שלא תעשו זאת?! הגיע הזמן להפסיק לזעוף על השכר הנמוך ולעשות מעשה. בחו''ל יש המון אופציות עבודה שלא דורשות ניסיון! הגיע הזמן לפרוץ את הגבולות.

מה העבודה הכי משתלמת מעבר לים?
אתם תצטרכו בסך הכל לגייס את יכולות הנדנוד והחוצפה הישראליות שיש לנו הישראלים וללכת לעבוד בעגלות! העבודה הכי חזקה בשנים האחרונות. מי שבאמת מבין, יודע שהכסף זה עגלות. ישראלים יכולים למכור לכל העולם כל דבר, החוצפה ויכולת השכנוע שלנו היא הכוח שלנו לא? מעבר לעגלות כמובן שיש עוד אופציות עבודה כמו סבלות, מכירות לא ב-עגלות, ניקיון, אופר, ועוד שלל אופציות.

אין לי ארץ אחרת, אבל צריך כסף
שאלה טובה שאלתם כאן - כולנו יכולים לעבוד בחו ל אם אנחנו אזרחים למניין בלי עבירות משמעותיות או צווי מעצר במשטרה. אתם בתור חיילים משוחררים תמצאו את עצמכם שם בקלות, אתם בתור כאלו אשר רוצים לנקות את הראש בחו''ל, אתם בתור סטודנטים אשר רוצים לעבור ללמוד בחו''ל ותוך כדי לעבוד, אתם בתור אנשים בכל גיל שנמאס להם לעבוד בפרך בשביל 30 שקל לשעה - עבודה בחו ל נועדה לכם, לכו תכבשו את העולם! תעברו בטרמינל ותבינו שזו ההזדמנות שלכם להרוויח פעם אחת כמו גדולים. אל תחששו מלהיות קצת לבד בימים הראשונים ותעבדו על הפן המכירתי שלכם כי לרוב העבודות המשתלמות ביותר הן מכירות, מכירות ושוב מכירות. אתם לא תרוויחו בשום מקום יותר כסף ממכירות בחול ככל הנראה (אלא אם אתם מתכנתים של גוגל, מיקרוסופט או רופאים בחול).

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות