עבודה בלונדון

עבודה בחו"ל ללא נסיון

אין כמו הרגע הזה שאתה אזרח משוחרר מצה´´ל מחפש מה לעשות עכשיו עם החיים. עבודה בארץ כמובן מתסכלת אתכם. אתם שוב ושוב שומעים את השכר ובא לכם לדפוק את הראש בקיר מרוב יאוש.

דמיינו ששתי הפנטזיות שלכם יכולות להתגשם בו זמנית. אה לא, לא דיברנו על הפנטזיה הזו תשכחו מזה. אנחנו מדברים על לעשות בוכטות של כסף וגם לטייל בחו''ל מבלי לדפוק חשבון לאף אחד. נראה להם בלתי אפשרי? אתם טועים!

האם בחו''ל באמת מרוויחים יותר?
אם אין לכם ניסיון במשהו כנראה שתקבלו מינימום כשכר שעתי. זה כזה משביז שלא פעם עברה לכם בראש המחשבה לפרוש לחו''ל. אז בעצם למה שלא תעשו זאת?! הגיע הזמן להפסיק להתבכיין על השכר הנמוך ולעשות מעשה. בחו''ל יש המון עבודות שלא דורשות ניסיון בכלל ומציעות לכם ים של כסף. הגיע הזמן לחיות כמו שצריך

מה העבודה הכי משתלמת בחו''ל?
אם אתם בעניין של לעשות כסף מהיר קל ופשוט לחיות טוב - אתם תצטרכו בסך הכל לגייס את יכולות הנדנוד והחוצפה הישראליות שיש לנו הישראלים וללכת לעבוד בעגלות! העבודה הכי חזקה בשנים האחרונות. מי שבאמת מבין, יודע שהכסף זה עגלות. ישראלים יכולים למכור לכל העולם כל דבר, החוצפה ויכולת הרטוריקה שלנו היא הכוח. תנו בראש בעבודה ותתחילו לחיות בטוב.

מי יכול לעבוד בחו ל?
אתה אני את אתם, כולנו יכולים לעבוד בחו"ל אם אנחנו אזרחים למניין בלי עבירות משמעותיות או צווי מעצר במשטרה. אתם בתור חיילים משוחררים תמצאו את עצמכם שם בקלות, אתם בתור סטודנטים אשר רוצים לעבור ללמוד בחו''ל ותוך כדי לעבוד, אתם בתור אנשים בכל גיל שנמאס להם לעבוד בפרך בשביל 30 שקל לשעה - עבודה בחו ל נועדה לכם, לכו תכבשו את העולם. אתם תהנו גם מחוויות מדהימות, לרוב אתם תקבלו מקום לגור בו מהמעסיק ואם לא אז תצטרכו לשכור דירה, אך החוויות שתעברו בחול שוות הכל. אין ספק שכל מי שטס לעבוד בחול צריך לחשוב בצורה עצמאית ובוגרת ולא לפחד מלהיות בשבועות הראשונים קצת לבד או מבולבל. מהר מאוד אתם תרכשו שם חברים.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות