עבודה בלונדון

משרות בחו"ל לצעירים ישראלים

להגשים חלום זה אצל רובנו לטוס לחו"ל ולראות נופים חדשים. אם רק היינו יכולים להנות מחו"ל ותוך כדי לעשות מזה כסף זה היה משלם. בעצם יש דבר כזה. זה נקרא עבודות בחו"ל.

עבודה בעגלות
עבודה בעגלות בחו"ל היא אולי העבודה המוכרת ביותר בכל הנוגע לחוץ לארץ. אין אחד שלא שמע את המשפט "עגלות אחי, לך על עגלות תעשה ים כסף" ובכן עבודה בעגלות היא למעשה עבודה של מכירת מוצרים כלשהם מתוך עגלה., המוצרים יכולים להיות ממוצרי טיפוח ועד עגלות שמוכרות  קסמים.תפקידכם הוא למכור כמה שיותר. המשכורת מתגמלת ביותר. תוכלו להגיע למעל 20 אלף שח בקלות. עבודה זו מתאימה אך ורק למי שאין בעיה "ליפול" על אמריקאים זרים ברחוב ולהתחיל לשכנע אותם. אם אתם רגועים אדישים או רגישים מידי, יש מצב שזו פחות עבודה בשבילכם. זו עבודה אגרסיבית עם הרבה סירובים ולכן, התגמול כזה גבוה.

משרות לצעירים ישראלים במדינות שונות
משרות לצעירים ישראלים במדינות שונות

עבודה בחו"ל בתחום האבטחה
לא רק עגלות יש בחו"ל. למי שמעדיף עבודה יותר רגועה בלי לשכנע אנשים, יכול למצוא שלל משרות באבטחה. יש מקומות אשר מחפשים דווקא יהודים לאבטחה במקומות כלשהם. אתם תוכלו להיות גם מדריכים או מאבטחים בסיורים טיולים ושלל הדרכות. המשכורת בהחלט שווה את זה ואל תשכחו שאתם בארצות הברית. חיים את החלום במלוא העוצמה ומרוויחים כסף תוך כדי. הוצאת נשק בחו"ל הרבה יותר קלה וגם רכישת נשק. הדבר יקל עליכם בתהליך קבלת העבודה.

אישורים לעבוד במדינות זרות
למעשה זה לא כזה קשה לעבוד בחו"ל. כמובן שמי שעובד בארצות הברית לדוגמה, בלי אישור, יכנס לתסבוכת אדירה. הכל עוד אתם הולכים על זה, תעשו זאת חוקי. תוציאו אישורים / גרין קארד ותטוסו. אם יש לכם משפחה בחו"ל הדבר יקל עליכם ויתן לכם סיכוי גבוה לקבל גרין קארד. חשוב לוודא שהעבודה שבשבילה אתם טסים, כוללת מגורים ואוכל. לרוב היא תכלול אז לא אמורה להיות בעיה.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות