עבודה בלונדון

עבודה בחו"ל לא במכירות - יש דבר כזה!

סיפרו לכם שעבודה בחו"ל היא החוויה הכי טובה שתוכלו להעניק לעצמכם. אמרו לכם שתכירו המון אנשים חדשים, שתראו עולם, שתצברו מלא חוויות חדשות ושתרוויחו הרבה מאוד כסף.

אמרו לכם גם שאתם חייבים להיות כרישי מכירות כריזמטיים ובועטים כדי להצליח לממש את החלום ושאם אתם לא בנויים לעבודה בעגלות, אין לכם סיבה להחתים דרכון. אז אמרו! ממתי כל מה שאומרים הוא תמיד נכון? נכון שעבודת מכירות היא העבודה הפופולרית ביותר עבור הישראלים שחולמים על הרפתקה בחו"ל, אבל היא בהחלט לא היחידה. יש עוד אפשרויות! מהן? מה זה ידרוש מכם? והאם בכלל אפשר להרוויח כסף מעבודה בחו"ל שהיא לא מכירות? בואו נעשה סדר.

אל תעלו על מטוס מבלי שתדעו במה אתם רוצים לעבוד
אל תעלו על מטוס מבלי שתדעו במה אתם רוצים לעבוד

לא רואים את עצמכם מוכרים בעגלה? תמיד יש אופציה אחרת
עבודה בעגלות היא אמנם המוכרת והידועה בחו"ל, אבל היא ממש לא מתאימה לכולם. היא דורשת כריזמה, קסם אישי, ביטחון עצמי ויכולות מכירה גבוהות במיוחד. בלי כל אלה יהיה לכם קשה מאוד להצליח ולא רק שלא תרוויחו כסף, אתם עלולים גם להפסיד אותו. אם אתם מתקשים לדמיין את עצמכם עובדים שעות רבות על עגלה בקניון ומנסים למכור מוצרים לכל העוברים והשבים, אתם לא צריכים להיות שם. כדי להצליח בעגלות דרושה מוטיבציה גבוהה ובלעדיה זה לא יקרה. אז מה תוכלו לעשות במקום? המון דברים ובניהם: אבטחה בחו"ל, משרות בסוכנות היהודית, עבודה בתור מנעולנים בחו"ל, בייביסיטר (אופר) בחו"ל, ומשרות נוספות שמתאימות לצעירים אחרי צבא ואינן דורשות ניסיון. חשוב שתדעו שגם אם עבודה בעגלות ירדה מהפרק אין סיבה שהחלום על עבודה בחו"ל ירד גם הוא. יש אופציות אחרות , והן אפילו טובות במיוחד!

גם בעבודות אחרות אפשר לעשות כסף מעולה!
חסידי עבודות המכירות בחו"ל יגידו ש"הכל טוב ויפה" אבל את הכסף הגדול עושים רק בעגלות ושחבל על הזמן שתבזבזו בעבודות אחרות. ואנחנו בתשובה נגיד להם שאולי זה היה נכון לעבר אבל היום זה ממש לא כך. אם נסתכל על השכר החודשי בעבודה בחו"ל שהיא לא מכירות נגלה שהוא הרבה יותר משתלם ממה שתרוויחו בארץ. גם אם הוא יהיה נמוך בהשוואה למשכורות שמרוויחים בעגלות, הוא כנראה יהיה גבוה יותר מהמשכורות בארץ. ואם תוסיפו לזה את החוויה של חיים בחו"ל על כל המשתמע מזה תבינו שממש לא כדאי לוותר על הרעיון.

איך מוצאים עבודה בחו"ל שהיא לא מכירות?
אם התחלתם במשימה של חיפוש עבודה בחו"ל בטח שמתם לב שרוב המשרות הן של עבודות מכירות ושבשביל עבודות מסוג אחר תצטרכו לחפש יותר לעומק. איך תעשו את זה? לוח דרושים לעבודות בחו"ל הוא מקום מצוין להתחיל בו כאשר גם אצלנו באתר תמצאו משרות רבות שהן לא מכירות. שאלו אנשים שעשו את זה לפניכם, שלחו קורות חיים לכל משרה שאתם רואים, והפכו כל אבן כדי למצוא את המשרה הבאה שלכם. למרות שזה ידרוש מכם מאמץ גדול יותר בסופו של דבר זה ישתלם.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות