עבודה בלונדון

איפה כדאי לעבוד בחו"ל ב 2019?

מתלבטים אם לטוס לעבוד בחו"ל או לא? אנחנו כאן כדי לעזור ונתחיל בבשורה הטובה: יהיה כדאי לעבוד בחו"ל גם בשנת 2019.

בדיוק כמו שזה היה כדאי בשנים שעברו, זה יהיה כדאי גם בשנה הזו ואולי אפילו יותר. בימים שהאופציות לעבודה לצעירים ללא ניסיון הולכות ופוחתות, בחו"ל הן דווקא הולכות ומתרבות. אבל רגע לפני שאתם אורזים את המזוודה חשוב מאוד לבחון איפה ובמה אתם מתכוונים לעבוד כי לא בכל מקום זה יהיה כדאי. הנה כמה אופציות ששווה לשקול.

עבודה במכירות בקנדה
נכון שזה מאוד רחוק ונכון שיש שם אזורים ממש קרים (מה זה קרים? איך אתם עם 20 מעלות מתחת לאפס?), אבל עדיין קנדה נחשבת לאחד היעדים השווים ביותר לעבודה בחו"ל. הסיבה הראשונה היא בגלל החיבה שהם רוכשים לישראלים והיחס החם שזוכים לו צעירים ישראלים שבאים לעבוד בקנדה. הסיבה השנייה היא הקלות היחסית שבה ניתן להשיג אישורי עבודה לקנדה, ותאמינו לנו שזו סיבה מספיק טובה לטוס לעבוד שם.

רכב עבודה בחול
רכב עבודה בחול

עבודה באוסטרליה
שמש, חופים מרהיבים, אנשים שמחים, ערים סופר מגניבות ומלא מלא גרוב! כל אלו הופכים את אוסטרליה לאחד היעדים המועדפים על צעירים ישראלים שמעוניינים לעבוד בחו"ל, ונדמה שב-2019 אוסטרליה תהיה רלוונטית אפילו יותר. האפשרויות לעבודה באוסטרליה הן רבות וכוללות גם עבודה במכירות בעגלות, גם עבודה בחוות חקלאיות, וגם תחומים נוספים. ומה לגבי וויזות עבודה לאוסטרליה? ובכן, זה אפשרי! מידי שנה (וגם בשנת 2019) נפתחות מכסות שיאפשרו לכם להשיג אישור עבודה לאוסטרליה ולמרות שמדובר בתהליך בירוקרטי מתיש, התוצאה בהחלט תהיה שווה את זה.

עבודה בארה"ב ואירופה ב-2019
אי אפשר להתעלם מזה ארצות הברית הייתה שם ראשונה ומיד אחריה הגיעה גם אירופה. הן היו שם כשרק התחיל כל הסיפור הזה של עבודה בחו"ל לצעירים אחרי צבא ולפני שאנחנו ממהרים להספיד אותן כאופציה ריאלית, צריך לבחון את התמונה לעומק. נכון שמדובר בשוק שחוק (במיוחד בכל הקשור לעבודה בעגלות), ונכון שיש שם המון צעירים ישראלים שמנסים את מזלם ובכל זאת. מדובר במקומות אטרקטיביים ביותר ונדמה שהאטרקטיביות שלהם לא תחלוף גם ב-2019. אז אם חשבתם לטוס לעבוד שם, אין סיבה שתשנו את התכניות שלכם. מה שכן, כדאי לברור בקפידה את העבודה שבה תשתלבו ולבחור תחום שיתן לכם הזדמנות טובה לרווח וגם לחוויה.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות