עבודה בלונדון

עבודה בעגלות בקנדה - חוקי או לא?

רמת חיים גבוהה, כלכלה חזקה, שפע של מקומות לטייל בהם ואנשים ידידותיים במיוחד. כל אלו מחכים לכם בעבודה בקנדה ולגמרי אפשר להבין איך היא הפכה לאחד היעדים הפופולריים לעבודה בעגלות בחו"ל.

הסיבות האלו הן יפות וחשובות, אבל הסיבה העיקרית שהופכת אותה ליעד מועדף כל-כך היא העובדה שקל להשיג אישור עבודה חוקי לקנדה. איך עושים את זה? מה הסיכויים? ומה חשוב לדעת רגע לפני שמחתימים דרכון? הנה כל הפרטים.

עבודה חוקית בקנדה - איך עושים את זה נכון?
נתחיל בזה שנגיד שכל עוד אין לכם אזרחות או אישור עבודה אתם נחשבים לעובדים לא חוקיים. אפילו אם מדובר בקנדה, שנחשבת למדינה אוהבת ישראלים שנותנת אישורי עבודה בקלות רבה יחסית. אז לא, עבודה בעגלות בקנדה אינה חוקית. עם זאת, הדרך להוצאת אישור עבודה חוקי היא קלה וקצרה יותר ועם קצת מאמץ תוכלו גם אתם להשיג אותה. ברגע שתשיגו את האישור הנכסף תעבדו בעגלות בקניונים בקנדה ללא כל חשש ממשטרת ההגירה. המאמץ משתלם!

דרכים להוציא ויזת עבודה לקנדה
בניגוד לארה"ב, הוצאת ויזת עבודה בקנדה אפשרית וקלה הרבה יותר. בקנדה יש מכסות רבות של ויזות עבודה, כך שהסיכויים שלכם להצליח בכך די גבוהים. אחת הדרכים היא להגיע לקנדה ללא אישור עבודה, ורק לאחר מכן לבקש מהמעסיק שיפעל כדי לעזור לכם להוציא ויזת עבודה. דרך נוספת היא להתחיל בניסיונות להשגת אישור עבודה עוד בארץ וללא קשר למעסיק שתעבדו אצלכם. בקנדה, כאמור, יש מכסות ויזות עבודה לתיירות כך שאם יתמזל מזלכם תוכלו לזכות באחת מהן ולהתחיל לעבוד מיד באופן חוקי וללא חששות. כך או אחרת, לא כדאי לעבוד ללא אישור עבודה כיוון שאפילו שמדובר במדינה ידידותית ביחסה לישראלים, עדיין יוטלו סנקציות חמורות על מי שייתפס עובד בעגלות ללא אישור.

עבודה בעגלות בקנדה - כדאי או לא?
אחרי שפתרנו את עניין אישורי העבודה, צריך לדבר על אפשרויות הרווח בעבודה בעגלות בקנדה. כי עם כל הכבוד לחוקיות, הכסף הוא הדבר המעניין ביותר בסופו של דבר. אז האם זה כדאי? קודם כל כן, אבל… אם נשווה עבודה בעגלות בקנדה לעבודה בעגלות בארה"ב, נראה כי כי באמריקה האפשרויות הן רבות יותר. כמובן שזה תלוי בלוקיישן שתעבדו בו ובכישורי המכירה שלכם, אך באופן כללי זו התמונה. ולמרות זאת, אנחנו מאמינים שקנדה היא יעד נהדר עבור עבודה בעגלות. מעבר לזה שקל יחסית להשיג אישור עבודה, צפויה לכם חוויה מיוחדת במינה של חיים ברמה גבוהה, מפגש עם אנשים מכל העולם, אפשרויות בילוי, נופים משגעים וכיף אחד גדול. אז כן, לשאלתכם: זה בהחלט כדאי!

רוצה לעשות כסף בקנדה?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בקנדה יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות