עבודה בלונדון

אמריקה הלטינית והצעות עבודה לצעירים מישראל

בשר משובח, מוזיקה מעולה, כדורגל, מסיבות וחוויה שהיא כיף אחד גדול. אין ספק שטיול בדרום אמריקה הוא בדיוק הדבר שמתאים לחיילים משוחררים שרוצים לטרוף את העולם .

זו כנראה הסיבה שמדובר באחד היעדים האהובים ביותר על צעירים אחרי צבא שיוצאים לטיול הגדול. ומה לגבי עבודה בדרום אמריקה? האם היא אפשרית וקלה כמו טיול שם? ובכן, בניגוד לאמריקה הצפונית, כאן קצת פחות מקובל לעבוד, אך עדיין לא מופרך. צעירים ישראלים רבים בוחרים לנסות את מזלם באמריקה הלטינית ואפילו מצליחים לא רע. כך תעשו את זה גם אתם:

במה עובדים צעירים ישראלים בדרום אמריקה?
עגלות? הובלות? אבטחות? במה עובדים הישראלים בדרום אמריקה? ובכן, בניגוד לעבודה באירופה או בארצות הברית, במקרה של אמריקה הלטינית, האפשרויות הן מעט יותר מצומצמות. כמו ברוב המקומות האחרים בעולם, גם כאן תוכלו להשתלב לעבודה בעגלות ואפילו לעשות כסף מצוין. בנוסף לכך תוכלו לחפש עבודה בסוכנות היהודית, בתור אופר למשפחות ישראליות, אבטחה בחברות ישראליות, עבודה בהוסטלים, ועוד. חיפוש עבודה בדרום אמריקה הוא, כאמור, משימה קשה ומאתגרת יותר אך תתאמצו מאמציכם עשויים לשאת פרי.

האם זה חוקי? מה האישורים הדרושים כדי לעבוד באמריקה הלטינית?
כמו ברוב המדינות בעולם, גם עבודה בדרום אמריקה ללא אישור עבודה אינה נחשבת לחוקית. נכון שאין צורך בויזה כדי להיכנס (לרוב המדינות ביבשת), אך יש צורך באישור רשמי כדי לעבוד באופן חוקי. יש משרות ומדינות שבהן קל יותר להשיג את האישור הזה ויש כאלה שמדובר במשימה קשה ואולי גם בלתי אפשרית. חשוב לזכור שעבודה לא חוקית עלולה לגרור תחתיה סנקציות ועונשים כבשים כמו הרחקה מהמדינה, קנסות כבדים ובמקרים מסוימים גם תקופות מאסר בפועל. היזהרו והישמרו.

האם זה משתלם? כמה כסף באמת עושים בעבודה במדינות דרום אמריקה?
רבים ממסיימי השירות הצבאי מאמינים שהכסף הגדול מחכה מעבר לים ובוחרים לטוס עם השחרור כדי לנסות את מזלם בעבודה בחו"ל. למי שיבחר לטוס לעבוד בארה"ב או אירופה צפוי כסף גדול, אבל בדרום אמריקה המצב מעט שונה. האפשרויות הכלכליות הן מעטות יותר וישנו ריכוז גבוה של מדינות עניות. אז יכול להיות שאת המכה הגדולה לא תעשו כאן, אבל זה ייתן לכם אפשרות להאריך את הטיול הגדול וליהנות מחוויה ייחודית של חיים ועבודה בדרום אמריקה.

רוצה לעשות כסף בד. אמריקה?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בד. אמריקה יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות