עבודה בלונדון

דרושים בניו יורק - ישראלים מחפשים ישראלים

קצב מהיר, מקומות בילוי בלי סוף, מסעדות מעולות, חנויות בוטיק הכי שוות, הצגות, הופעות וכל הטוב הזה יכול להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלכם!

כל מה שתצטרכו בשביל זה הוא למצוא עבודה בניו יורק אבל ברגע שתמצאו אחת - צפויה לכם הרפתקה של פעם בחיים! כבר שנים רבות שניו יורק מככבת בראש רשימת הערים האהובות על ישראלים שמחפשים עבודה, ולא סתם. יש בה משהו מיוחד שגורם לכולם להרגיש בה בבית מהרגע הראשון. במה תוכלו לעבוד בניו יורק? איפה מוצאים עבודה לישראלים בניו יורק? ואיך עושים את זה חוקי? הנה כל התשובות.

ישראלים רבים התחילו בעגלות והתקדמו לעסקים
ישראלים רבים התחילו בעגלות והתקדמו לעסקים

עבודה לישראלים בניו יורק - מהן האפשרויות?
לא סתם נחשבת ארה"ב בכלל וניו יורק בפרט ליעד של אפשרויות בלתי מוגבלות. גם בתחום של הצעות עבודה האפשרויות הן בלתי מוגבלות ולמעשה כמעט ואין משרה שלא תוכלו למלא (בהנחה שהיא תואמת את הכישורים שלכם כמובן). מה למשל? עבודה בעגלות לישראלים בניו יורק, עבודה בחברות הובלה, עבודה בחברות אבטחה, עבודה בתור אופר או בייביסיטר לישראלים בניו יורק (יש דרישה רבה!), עבודה במכירות ועוד… האפשרויות שהצענו כאן מתאימות בעיקר עבור צעירים ישראלים אחרי צבא שחולמים להעביר תקופה מלאת חוויות בעיר המיוחדת ביותר בעולם.

מחפשים עבודה בניו יורק? לוח דרושים יעזור לכם במשימה
אז אחרי שהשתכנעתם סופית שאתם בשלים להרפתקה ורוצים להעתיק את החיים שלכם לתקופה לניו יורק, כל מה שנותר הוא למצוא עבודה. איך עושים את זה? לוחות דרושים יעזרו לכם בעניין. כמובן שאנחנו לא מדברים על לוח דרושים בעיתון (שם כנראה לא תמצאו כלום), אלא על אתרי חיפוש עבודה לישראלים. המשרות באתרים האלו (כולל באתר שאתם נמצאים בו ממש עכשיו) מתעדכנות בתדירות גבוהה ומותאמות בעיקר לצעירים ישראלים. חיפוש קצר באתרים האלו יראה לכם שרוב המשרות מוצעות על-ידי ישראלים שמחפשים עובדים ישראלים לניו יורק.

עבודות חוקיות לישראלים בניו יורק - יש דבר כזה?
נתחיל בזה שנגיד שכדי לעבוד באופן חוקי בניו יורק תצטרכו אזרחות אמריקאית או לחילופין אישור עבודה. כל עוד אין לכם את אחד משני אלו, אתם ככל הנראה לא תוכלו לעבוד באופן חוקי. מה הסכנות בכך? ובכן, אם תיתפסו אתם עלולים להיתקל בפני עונשים כבדים שיכולים לנוע בין הרחקה לשנים מארה"ב ועד עונשי מאסר בפועל. האם יש דרך להשיג אישור עבודה לארה"ב? ובכן, ישנן דרכים אך הן לרוב לוקחות זמן רב. תוכלו לנסות להוציא ויזת לימודים שמאפשרת גם עבודה או לחילופין להשתלב בעבודות שמיועדות לישראלים ומזכות אותם באישור עבודה. משרות בסוכנות היהודית בניו יורק הן דוגמה טובה ופופולרית לכך.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות