עבודה בלונדון

עבודה לישראלים במזרח הרחוק

אנרגיות קסומות במיוחד, אווירה מהפנטת, נופים מרהיבים ותרבויות מרתקות שאי אפשר להישאר אדישים אליהן. כל אלו מחכים לכם במזרח ואם חשבתם שהאזור זמין עבורכם רק לטיולים, תחשבו שוב!

המזרח הרחוק הפך להיות יעד פופולרי ביותר למי שמחפש עבודה בחו"ל ולמי שמחפש לחוות מגורים וחיים במדינות האהובות כל-כך. הקסם שמהלך במזרח הרחוק הוא ככל הנראה התפאורה הטובה ביותר, שעושה את האנרגיות הנעימות ביותר, ובדיוק בגלל זה מדובר באחד היעדים השווים ביותר לעבודה בחו"ל. מחפשים הרפתקה שהיא חוויה אחת גדולה? שאפשר גם ליהנות ממנה וגם להרוויח אחלה כסף על הדרך? השאירו את הדעות הקדומות מאחור ובואו לעבוד במזרח הרחוק.

עבודה לישראלים בתאילנד - ברי מזל לא רבים התנסו
עבודה לישראלים בתאילנד - ברי מזל לא רבים התנסו

משרות לישראלים במזרח הרחוק - חלום או מציאות?
העניין עם המזרח הרחוק הוא שהוא ממכר לחלוטין. רבים מאלו שמבקרים במדינות המזרח הרחוק יבקשו לחזור אליהן לפחות פעם אחת נוספת ובמקרים מסוימים אפילו יותר. מאז שנפתחו משרות לישראלים במדינות המזרח הרחוק רבים יכולים להגשים את החלום ולגור למשך תקופה ביעדים האהובים עליהם. אז לא, לא מדובר בחלום בלתי מושג ובהחלט אפשר למצוא עבודות רווחיות במזרח הרחוק. בין המדינות המוכרות שבהם תוכלו לעבוד ניתן למנות את תאילנד והפיליפינים, אך במקרים מסוימים גם מדינות נוספות יהיו רלוונטיות.

שילוב עבודה וטיול במזרח הרחוק- איך עושים את זה?
למרות שהתופעה של עבודה לישראלים במזרח הרחוק הולכת וצוברת תאוצה, היא עדיין לא מפותחת וגדולה כמו עבודה בארה"ב או ביעדים אחרים. מה זה אומר? שהאפשרויות לעבודה הן עדיין מצומצמות יחסית כך שלא תוכלו לעבוד בכל מה שיתחשק לכם. אם תהיו מוכנים להתפשר ולהתגמש צפויה לכם חוויה מיוחדת במינה של חיים במדינות קסומות וכמובן שתוכלו לשלב גם טיול בלתי נשכח. אז במה תוכלו לעבוד? העבודות המקובלות יהיו בדרך כלל מכירה בעגלות בתאילנד או בפיליפינים, עבודה בשגרירויות ישראל במזרח הרחוק, עבודה באבטחה ביעדים במזרח הרחוק ועוד.

עבודה חוקית במזרח הרחוק - יש דבר כזה?
בדיוק כמו בכל מדינה שהיא לא מדינת ישראל, עבודה במדינות המזרח הרחוק אינה חוקית באופן אוטומטי ודרוש אישור עבודה. לא נשקר לכם ונגיד שכולם עושים זאת באופן חוקי עם האישור המיוחל, אבל אם אתם לא רוצים לעבור על החוק עליכם להשיג אישור עבודה חוקי. אם תעבדו בשגרירויות ישראל במזרח הרחוק או לחילופין בסוכנות היהודית, הדרך להשגת האישור תהיה קלה יותר, אך אם תעשו זאת באופן עצמאי זה לא תמיד יהיה קל כל-כך. הסכנות בעבודה לא חוקית במידה ותיתפסו הן רבות ועשויות לנוע בין סילוק מהמדינה ועד תקופות מאסר ממושכות.

רוצה לעשות כסף באסיה?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות באסיה יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות