עבודה בלונדון

יעדים לעבודה בארה"ב

היא גדולה, היא יפה, יש בה המון אנשים מכל העולם ויש בה כל-כך הרבה מה לראות. בנוסף לכל אלה יש בה גם המון הזדמנויות להרוויח הרבה מאוד כסף

לא סתם מובילה ארצות הברית ברשימת היעדים המועדפים לעבודה בחו"ל. אלא שהיבשת הענקית הזו מונה 51 מדינות, מה שהופך את הבחירה באיזה מדינה לעבוד לקשה ומבלבלת. אבל אל דאגה! אנחנו כאן כדי לעזור לכם לבחור את המקום הטוב ביותר לעבודה בארה"ב, או לפחות להציע יעדים מובילים. לכל יעד יש את היתרונות והחסרונות שלו והחוויה שתזכו לה שתקבע בסופו של דבר את הצלחת הבחירה שלכם.

עבודה לישראלים במדינות ארה"ב
כמעט בכל אחת ממדינות ארצות הברית תמצאו עבודה שמתאימה לישראלים. אם יש לכם ויזת עבודה או אישור עבודה חוקי, המצב שלכם טוב בהרבה ואתם יכולים למעשה להשתלב בכל עבודה שתרצו. אם אתם מתכננים לעשות זאת באופן לא חוקי (כמו מרבית הישראלים), כדאי שתהיו מודעים לסכנות הכרוכות בכך. כך או אחרת, בין רשימת המדינות הטובות לעבודה בארה"ב מככבת ניו יורק שטומנת בחובה שלל אפשרויות כלכליות. בנוסף לכסף הגדול, עבודה בניו יורק תאפשר לכם ליהנות מחיים באחת המדינות האהובות ביותר בעולם וחוויה של פעם בחיים. לצידה של ניו יורק עומדות בראש הרשימה גם לוס אנג'לס, פלורידה והוואי. בכל המדינות האלה יש עבודה רבה והמון אטרקציות כך שזה לגמרי המקום להגשים את החלום.

ניו יורק - יעד מועדף לעבודה של צעירים באמריקה
ניו יורק - יעד מועדף לעבודה של צעירים באמריקה

יעדים מומלצים לעבודה בעגלות בארצות הברית
ארה"ב הייתה המקום הראשון בו התחילו עגלות של ישראלים ואפילו שעברו כל-כך הרבה שנים מאז העגלה הראשונה, עדיין מדובר ביעד שנחשב לרווחי במיוחד. המדינה האהובה ביותר על ישראלים שמחפשים עבודה בחו"ל היא עדיין ניו יורק שמצליחה לספק גם הרבה רווחים וגם חוויה בלתי נשכחת. בנוסף אליה, עומדת הוואי שהפופולריות שלה הולכת וגוברת בשנים האחרונות, בעיקר בזכות החופים וגן העדן שהיא מציעה למי שמבקר בה וגם למי שעובד בה. פרט אליהן ניתן למנות את אריזונה, לאס ווגאס, קליפורניה וטקסס שנחשבות גם הן למדינות טובות לעבודה בעגלות.

מדינות בארה"ב לעבודה בסוכנות היהודית
בשנים האחרונות אנו עדים ליותר ויותר ישראלים שבוחרים לטוס לעבוד במסגרות של הסוכנות היהודית. אלו יכולים להיות מחנות קיץ של הסוכנות היהודית, מסגרות של תנועות נוער, קהילות יהודיות ועוד. בכל מדינה בה יש ריכוז גבוה של יהודים תוכלו בדרך כלל למצוא מגוון משרות מעניינות במיוחד. ניו יורק (כמובן...) פנסלבניה, שיקגו, ניו ג'רסי, קולורדו, טקסס ועוד הן רק חלק מהאפשרויות העומדות בפניכם. תהליך הקבלה לעבודה בסוכנות היהודית כרוך בתהליכי מיון קפדניים ובשלל מבחנים, אך אם תעמדו בהם בהצלחה צפויה לכם חוויה מיוחדת במינה וכמובן עבודה חוקית בארה"ב.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות