עבודה בלונדון

עבודה בקנדה לישראלים

לא סתם הפכה קנדה לאחד היעדים הפופולריים ביותר עבור ישראלים שחולמים לעבוד בחו"ל

אולי זה הכסף הגדול, אולי אפשרויות התעסוקה המגוונות, אולי הקלות שבה אפשר להשיג אישורי עבודה חוקיים לעבודה בחו"ל, ואולי זה פשוט היחס החם שאנחנו מקבלים רגע אחרי הנחיתה שם. קנדה נחשבת לאחת המדינות הידידותיות ביותר כלפי מהגרים בכלל וכלפי ישראלים בפרט. תוסיפו לזה את הנופים המרהיבים, רמת החיים הגבוהה, איכות החיים והאנשים האדיבים והחביבים, והנה קיבלתם את התשובות לשאלה איך הפכה קנדה ליעד מושלם לעבודה בחו"ל. הנה כמה דברים שכדאי לדעת רגע לפני שמחתימים דרכון ועולים על טיסה ארוכה במיוחד.

לעבוד קרוב למפלי הניאגרה - איזור תיירותי מבוקש
לעבוד קרוב למפלי הניאגרה - איזור תיירותי מבוקש

עבודות לישראלים בקנדה
זה לא חדש שישראלים בוחרים לטוס לעבוד בקנדה, ולמעשה זה מתרחש כבר כמה שנים טובות בדיוק מהסיבות שציינו למעלה. אם בעבר העניין היה פתוח בעיקר לאנשי הייטק או בעלי תארים שהשתלבו בחברות מוכרות וגדולות, היום זה לא כך. אפשרויות התעסוקה בקנדה התרחבו בצורה משמעותית וכיום גם צעירים אחרי צבא, ללא ניסיון תעסוקתי, יכולים למצוא משרות שיתאימו בדיוק בשבילם. זו יכולה להיות עבודה בעגלות בקנדה אך בהחלט לא רק. אם תשיגו אישור עבודה חוקי תוכלו כמובן לעסוק בכל עבודה שהיא וליהנות מהזדמנות להרוויח ולחסוך כסף מצוין וכמובן להנות מחוויה של מגורים בקנדה. הובלות, שיפוצים, טיפול בילדים, מסעדנות וכל תחום אחר.

אישור עבודה חוקי לקנדה
כשהאפשרות להוציא אישור עבודה לארה"ב או למדינות אירופה הופכת למשימה קשה עד בלתי אפשרית, הופכת קנדה ליעד אטרקטיבי במיוחד. הדרך להוצאת אישור עבודה לקנדה היא קצרה וקלה ולמעשה מידי שנה מקציבה המדינה המון אישורים למהגרים מכל העולם. יש בכך יתרון גדול כיוון שכך תוכלו להשתלב בעבודה בחו" באופן חוקי לחלוטין וללא דאגות ופחד ממשטרת ההגירה.

איפה כדאי לעבוד בקנדה?
ההצלחה של עבודה בחו"ל תלויה באופן מובהק במיקום שבו תעבדו. קנדה היא ענקית בגודלה ולכן כדאי לבחור בקפידה את האזור הספציפי לעבודה, כדי למקסם את החוויה וכמובן את ההצלחה הכלכלית. נופים קסומים, אנשים חברותיים ואווירה מעולה יהיו ככל הנראה בכל אזור. יחד עם זאת, מונטריאול נחשבת ליעד מועדף עבור ישראלים בזכות מגוון אפשרויות התעסוקה וגם בזכות הקהילה היהודית העצומה שנמצאת במקום. בנוסף למונטריאול, מומלץ לבחון גם את העיר וונקובר שנחשבת לעיר איכותית במיוחד עם מוקדי תיירות רבים. ככל שתבררו כמה שיותר פרטים על הלוקיישן בו אתם עתידים לעבוד, כך תוכלו להיות בטוחים שאתם טסים למקום טוב ובעל פוטנציאל להצלחה.

רוצה לעשות כסף בקנדה?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בקנדה יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות