עבודה בלונדון

עבודה בחו"ל - דרושים צעירים

יש לכם כוח, אנרגיות, וזמן. אתם רעננים, צעירים ומתים לכבוש את העולם ולכן עכשיו זה הטוב ביותר לטוס לעבוד בחו"ל!

מעבר לחוויה האדירה שצפויה לכם, אתם עומדים להרוויח הרבה מאוד כסף. כמה הרבה? בואו נגיד שמדובר בסכומים שאנשים בגילכם שעובדים בארץ יכולים רק לחלום עליהם. כמובן שזו לא התחייבות בכתב ושההצלחה בעבודה בחו"ל תלויה בהמון גורמים, אבל אם נסתכל על הסטטיסטיקות נגלה שרוב הצעירים מצליחים בגדול. אז מה אתם אומרים? נשמע מעניין?

דרושים צעירים ישראלים לעבודת מכירות בחו"ל
הכריזה הישראלית, הפלפל והקסם האישי הם בדיוק אלו שהופכים אותנו למוכרים כל-כך טובים. לא סתם זכו הישראלים לשם של "כרישי מכירות" בעולם. גם אם מעולם לא עבדתם במכירות בעבר, וגם אם נדמה לכם שזה ממש לא בשבילכם -  אנחנו ממליצים לכם לנסות.

הדרך לרווחים בעבודה בחול מתחילה בטרמינל
הדרך לרווחים בעבודה בחול מתחילה בטרמינל

אם תהיו פתוחים ללמוד, תתמידו ותגלו סבלנות , ייתכן ותצליחו. אלו יכולות להיות עבודות בעגלות בקניונים, עבודה של מכירת ציורי שמן, מכירות בדוכנים ועוד. נצלו את האופי המיוחד שלכם והשתמשו בו כדי לכבוש את העולם ולעשות אחלה כסף.

עבודה לצעירים ישראלים בחו"ל לא מכירות
למרות היתרונות הרבים שיש בעבודת מכירות, אנחנו חייבים לדבר גם על החסרונות. חשוב לדעת שזו עבודה קשה ומאומצת, היא דורשת לעמוד שעות רבות על הרגליים והיא מצריכה יכולות תקשורתיות גבוהות. מי שזה מתאים לו בהחלט יכול להצליח בכך, אך מי שלא עלול להתאכזב. הבשורה הטובה היא שישנן שלל עבודות לישראלים שאינן כוללות מכירות בעגלות. אלו יכולות להיות עבודות אבטחה מסביב לעולם, משרות אופר למשפחות ישראליות בחו"ל, עבודה בחברות הובלה (מובינג), ועוד המון משרות אחרות.

עבודה חוקית לישראלים בחו"ל
שימו לב שכדי לעבוד ברחבי העולם באופן חוקי תצטרכו להשיג אישור עבודה. בחלק מהמדינות זה קל ואפשרי ובחלק אחר זה מורכב ולעתים גם לא אפשרי בכלל. האם זה מפריע לישראלים לעבוד בחו"ל? לא נשקר לכם. צעירים ישראלים רבים לוקחים על עצמם את הסיכון וטסים לעבוד גם ללא אישור חוקי. הסכנות בעבודה לא חוקית בחו"ל הן רבות ויכולות לנוע בין סילוק מהמדינה וחותמת שחורה בדרכון ועד לתקופות מאסר ממושכות. עשו את השיקול בעצמכם. אם אתם לא מוכנים להסתכן תוכלו לפעול להוצאת אישור עבודה או לבחור בעבודות בהן משיגים לכם אישור שכזה. משרות בסוכנות היהודית או עבודות בשגרירויות ישראל בעולם הן דוגמה טובה לכך.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות