עבודה בלונדון

עבודה בארה"ב במכירות

כסף כסף כסף! אחרי שלכדנו את תשומת ליבכם, הגיע הזמן לגלות לכם איך אתם הולכים לעשות הרבה מאוד כסף. עבודה במכירות בארצות הברית כמובן!

הכינו את הדרכון ודאגו לוויזה מתאימה. בשביל כל השאר אנחנו כאן, ואנחנו מבטיחים לעזור לכם להגשים את חלום העבודה בחו"ל שוודאי מקנן בכם ולהפוך את הדרך לקלה יותר. מוכנים? בואו נצא לדרך!

כמה כסף עושים בעבודה בעגלות בארה"ב?
אם התעניינתם מעט בעבודה במכירות, וודאי גיליתם שכמעט כל מי שעשה את זה לפניכם מדווח שהוא עשה הרבה מאוד כסף. אז כמה זה בעצם הרבה מאוד? ובכן, אין לכך תשובה חד משמעית וזה תלוי בכל-כך הרבה גורמים. זה תלוי במוצר שתמכרו, בלוקיישן שבו תעבדו, בעונה שבה תטוסו,  וכמובן ביכולות המכירה שלכם. אז לא, לא צריך ניסיון בעבודת מכירות אבל כן צריך סבלנות. הכסף לא מגיע מהיום הראשון ולוקח זמן ללמוד ולשלוט בעבודת המכירות. אם תגלו יכולות גבוהות, כריזמה ומוטיבציה יש לכם הזדמנות לעשות הרבה מאוד כסך. כמה? בואו נגיד שמדובר בסכומים שכנראה לא תרוויחו מעבודת מכירות בארץ, ואולי אפילו מכל עבודה אחרת.

לוקיישנים טובים למכירות בארה"ב
כמו שאמרנו, ללוקיישן שבו תעבדו יש השפעה גדולה על הרווחים שלכם. לוקיישן טוב הוא מקום שבו יש תחלופה גדולה של אנשים שבאים עם רצון לקנות. אלו יכולים להיות קניונים עמוסים, מתחמי קניות גדולים ואפילו תחנות רכבת. לפני שטסים לעבוד במכירות בארה"ב חשוב לברר היטב ולחקור לעומק את הלוקיישן שבו תעבדו. שאלו אנשים שעבדו בו לפניכם, קראו עליו באינטרנט וחפשו כל מידע שיאיר לכם על אפשרויות העבודה במקום הזה.

חברות לעבודה במכירות באמריקה
דבר נוסף שיש לבחור בקפידה הוא החברה שתעסיק אתכם בעבודת מכירות. גם במקרה הזה, החוויה שלכם יכולה לקום וליפול על החברה שתעבדו. חשוב לחקור עליה, לשמוע מאנשים שעבדו בה ולדלות כל מידע על תנאי ההעסקה והאפשרויות שהיא מציעה. בדקו את התנאים שהיא מעניקה לעובדים, את ההכשרה, את דירות העובדים, השתתפות בשכ"ד או בכרטיס טיסה (אם יש כאלו), אשרות עבודה (אם יש כאלו), וכל מה שאפשר לברר. לאחר שתמצאו את החברה שמספקת לכם את התנאים הטובים ביותר ונראית לכם חברה אמינה ורצינית, עשו את הבחירה וצאו לדרך. בהצלחה!

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות