עבודה בלונדון

עבודה בחו"ל- לעשות מכה ולחזור לארץ

אין לנו שום דבר נגד עבודה בארץ ובטח שלא נגד הארץ עצמה. זה רק שמשנה לשנה נהיה יותר קשר להתפרנס פה, במיוחד למי שלא סיים את הלימודים או לא רכש מקצוע

אבל לא באנו לבאס ולדכא אלא רק להציע אופציה שדרכה תוכלו לעשות הרבה מאוד כסף בזמן יחסית קצר. זה לא חלום וזה לגמרי אפשרי רק שתצטרכו להחתים דרכון בשביל זה. אם אין לכם בעיה עם זה ואם אתם נכונים להרפתקה ולעבודה קשה, אתם לגמרי יכולים לעשות את ה"מכה". עבודה בחו"ל היא אופציה נהדרת ואם תעשו זאת כמו שצריך ותהיו מודעים לסכנות לצד כל ההזדמנויות, תוכלו לחזור לארץ אחרי תקופה לא ארוכה במיוחד כשברשותכם הרבה מאוד כסף.

כמה כסף מרוויחים בעגלות בחו"ל?
זה נכון שאפשר להשתלב במשרות שונות לעבודה בחו"ל וישנן אופציות נוספות שהן לא עבודה במכירות בעגלות. יחד עם זאת, אם מדברים על "לעשות מכה" , כלומר לעשות הרבה כסף בזמן קצר, עבודה בעגלות היא הדרך הטובה ביותר. המשכורות ממכירות בעגלות יכולות להגיע להרבה מאוד כסף, אפילו עד עשרות אלפי שקלים מידי חודש. כמובן שהסכומים אינם מובטחים מראש והם תלויים בעיקר בכם, אבל רוב העובדים בעגלות מדווחים על סכומים גבוהים במיוחד. שימו לב שבנוסף ליכולות המכירה שלכם גם למיקום העגלה ולעונה בה תעבדו יש השפעה על גובה הרווחים שלכם, כך שלא הכל תלוי רק בכם.

איפה עושים הכי הרבה כסף בעגלות?
מי שטס לזמן קצר ורוצה לעשות הרבה כסף בזמן הזה, לא יכול להרשות לעצמו לקחת החלטות שגויות. הוא חייב לבחור בקפידה את המדינה בה יעבוד, את העיר, את המוצרים שימכור, ואת מיקום העגלה. אז באיזה עגלות באמת עושים הכי הרבה כסף? עגלות ים המלח? או שמדובר במוצרים שחוקים שכבר אין להם ביקוש ועדיף להתמקד במשהו חדש שלא הרבה מכירים? אין לנו תשובה חד משמעית לעניין, רק נגיד שבעיננו למיקום העגלה יש חשיבות גדולה בהרבה מאשר מה שיימכר עליה. זו יכולה להיות עגלת ים המלח שנמצאת בלוקיישן טוב והעובדים בה עושים משכורות יפות מאוד או עגלה עם מוצר חדש במיקום לא טוב שהעובדים בה לא מצליחים למכור, וכמובן להיפך. לפני שאתם טסים (ובמיוחד אם זה לתקופה קצרה), בדקו היטב את מיקום העגלה, התייעצו עם כאלה שעובדים או עבדו בה ועשו את כל הבדיקות שאפשר כדי להבין את הסיכויים שלכם לעשות מכה ולחזור לארץ.

עונה מומלצת לעבודה בעגלות
אי שם בין סוף נובמבר ועד לסוף דצמבר נמצא החודש שנחשב ל"עונה הלוהטת" בעגלות בפרט ובמכירות בכלל. בתקופה זו מתחילים בקניית מתנות לכריסטמס, מה שמקפיץ את הרווחים באופן מובהק. אם אתם חושבים לטוס לעבוד לזמן קצר כדי להרוויח הרבה כסף, התקופה הזו היא ללא ספק המומלצת ביותר. זה נכון שגם בחודשי הקיץ יש הרבה מכירות וגם בימי "סיילים" המתקיימים לאורך השנה, אבל הכריסטמס הוא בהחלט הזדמנות לעשות מכה.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות