עבודה בלונדון

הוצאת דרכון זר לצורך עבודה בחו"ל

יש אנשים שחולמים על כסף, על בית, על אושר ועושר ויש את אלו שחולמים שיהיה להם דרכון זר. זה לא שיש משהו רע בדרכון הישראלי כמו שדרכון של מדינה אחרת טומן בחובו שלל אפשרויות לעבודה בחו"ל.

ואם כבר דיברנו על כסף, אושר ועושר - מי שחולם על דרכון זר סבור שזה האמצעי להשיג את כל אלו. אוקיי ועכשיו לעניין- איך משיגים דרכון זר? קודם כל חשוב לציין שלא כולנו נהיה זכאים לפריבילגיה הזו אלא רק יחידי סגולה ספציפיים. אבל יש נחמה גדולה בעובדה שבשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מצליחים להוציא דרכון זר אפילו אם ההורים שלהם נולדו בארץ. למרות שמדובר בתהליך ארוך ומלא בבירוקרטיות הוא עדיין כדאי ומשתלם, ויאפשר לכם להשתלב בעבודה חוקית בחו"ל ללא דאגות מרשויות החוק וממשטרת ההגירה.

הוצאת אזרחות אמריקאית לישראלים
למרות שהחוקים בארה"ב בכל מה שקשור לאזרחות הם נוקשים במיוחד, עדיין מצליחים ישראלים רבים להוציא אזרחות או לפחות גרין קארד. מי שיכול להגיש את הבקשה אלו ילדים (או אחים) של בעלי אזרחות ורק כאלה שטרם מלאו להם 21 שנים. את הדרכון ניתן להוציא אך ורק במדינות ארה"ב (בתוספת שלל מסמכים ואישורים) ולא ניתן לעשות זאת אחרי גיל זה. בנוסף לילדים ואחים, גם בני זוג שנשואים לבעלי אזרחות יוכלו להגיש בקשה לגרין קארד (שמזכה באישור עבודה) וגם תהליך זה הוא בדר"כ ארוך וסבוך ואינו ניתן באופן אוטומטי.

הוצאת דרכון פולני
בשנים האחרונות ישראלים רבים מצליחים להוציא דרכון אירופאי, גם אם הוריהם נולדו ממש כאן בארץ. מדינות מסוימות באירופה מעניקות אזרחות לנכדים של אלו שנולדו בהן ולפעמים גם לקירבה משפחתית רחוקה יותר. ישנן חברות שמסייעות בהוצאת דרכון זר אבל חשוב לציין שהן רק עוזרות בהליך הבירוקרטי ואין ביכולתן לגרום לאישור הבקשה. אם יש לכם שורשים (אפילו רחוקים) באחת ממדינות אירופה תוכלו גם אתם לנסות להוציא דרכון פולני, דרכון פורטוגלי, דרכון גרמני, דרכון ספרדי ועוד. אם תצליחו תהיו אזרחי האיחוד האירופאי ותוכלו לעבוד באופן חוקי לחלוטין בכל מדינות אירופה.

עבודה חוקית בלי דרכון זר
גם אם לא נולדתם למשפחה "הנכונה" וגם אם אתם לא מתכננים להתחתן בקרוב עם תושב מדינה זרה, עדיין יש סיכוי שתוכלו לעבוד באופן חוקי בחו"ל. תזדקקו לשם כך לוויזת עבודה שתאפשר לכם לעבוד מבלי לחשוש. הוצאת וויזת עבודה היא תהליך ארוך שאמנם לא תמיד מצליח, אבל בהחלט ישנן פעמים שכן. זו יכולה להיות וויזת סטודנט, שמיועדת למי שנרשם למוסד לימודים בחו"ל וזכאי בשל כך לעבוד במשרות מסוימות, או וויזת עבודה זמנית שניתנת בתנאים מסוימים.

רוצה לעשות כסף בקנדה?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בקנדה יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות