עבודה בלונדון

קנדה למתחילים - עבודה עם פחות חשש

גם אם תמיד חלמתם על עבודה בחו"ל וגם אם אתם הכי בטוחים בצעד שלכם, זה תמיד יהיה מלווה בחששות

מה אם יתפסו אותי על עבודה לא חוקית? מה אם לא יתייחסו אליי יפה במדינה? מה אם לא אסתדר? ועוד חששות ומחשבות מהסוג הזה מלוות כמעט את כל מי שמתכנן לטוס ולנסות את מזלו מעבר לים. אז לא, אין לנו פיתרון קסם שיפיג ויעלים את החששות האלו, אבל כן יש לנו דרך שתוכל להפחית אותם מעט. קוראים לזה עבודה בקנדה ולא סתם היא הפכה ליעד פופולרי במיוחד עבור ישראלים שרוצים לעבוד בחו"ל. אז מה עושה את קנדה למקום בטוח וטוב לישראלים? הנה הפרטים והדרכים להפוך את החלום שלכם לאפשרי יותר ומפחיד פחות.

עבודה בקנדה לישראלים
קנדה היא בין הידידות הטובות ביותר של מדינת ישראל ובניגוד למדינות אחרות ברחבי העולם, בקנדה אנחנו רצויים ומוזמנים. זה נכון למי שרוצה לטייל במדינה, להגר אליה לצמיתות וגם למי שמתכנן לעבוד בה לפרק זמן ממושך. זה מידע חשוב ומרענן לאלו שחוששים מיחס עוין במדינות זרות ולמי שזה עלול לגרום לו לחשוב פעמיים לפני שיטוס לעבוד. אפשרויות העבודה בקנדה הן רבות ומגוונות ואם תוסיפו לזה את היחס הטוב שכנראה תקבלו, זה מסביר היטב איך הפכה המדינה ליעד מועדף לעבודה בחו"ל עבור ישראלים רבים.

אישור עבודה לקנדה
כדי להיכנס לקנדה לא תצטרכו ויזה (שלא כמו בארה"ב ובמדינות נוספות) אך כדי לעבוד באופן חוקי תהיו חייבים להוציא אשרת עבודה. אלא שבניגוד למדינות אחרות, בקנדה זה קל הרבה יותר והסיכויים שאכן תצליחו בכך הם רבים. כדאי לעשות זאת דרך החברה שבה אתם עתידים לעבוד שתוכל לסייע לכם להוציא אישור עבודה באופן קל יחסית. במידה ותצליחו (ויש סיכוי גדול במיוחד שתצליחו!) תוכלו לעבוד באופן חוקי לחלוטין וללא כל דאגות מרשויות החוק וממשטרת ההגירה.

משרות לישראלים בקנדה
כמו במדינות רבות ברחבי העולם, גם בקנדה העגלות הפכו לשם דבר ולמקור פרנסה עיקרי עבור הישראלים. בעגלות מוכרים מוצרים רבים החל ממוצרי ים המלח, דרך צעצועים לילדים, מיישרי שיער, משקפי שמש וגאדג´טים נוספים. אם כבר הזכרנו את אהבתה של קנדה לישראל, נציין שעגלות ים המלח נחשבות לרווחיות ביותר, בדיוק מהסיבה הזו. פרט לעבודת מכירות, ובמידה ואכן תשיגו אישור עבודה, תוכלו להשתלב לכל עבודה שתרצו ברחבי המדינה.

רוצה לעשות כסף בקנדה?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בקנדה יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות