עבודה בלונדון

דרכון אירופאי לעבודה בארה"ב

בילויים, חברים, חוויות, טיולים, שופינג וכסף. הרבה מאוד כסף. כל אלו מחכים לכם בעבודה בארה"ב אלא שכדי להגיע לשם תצטרכו לעבור מכשול לא כל-כך קטן

מעבר לויזה שתהיו חייבים להשיג (משימה שבימנו אינה פשוטה בהכרח), תצטרכו להוציא אשרת עבודה. עבודה בארה"ב דורשת אישור עבודה ובלי האישור הזה תיחשבו לעובדים לא חוקיים. מה זה אומר? ובכן, שבמידה ויתפסו אתכם אתם צפויים לעונשים גדולים ובניהם אפילו עונש מאסר. אז מה עושים? שתי אפשרויות עומדות בפניכם: הראשונה לפעול לטובת הוצאת אישור עבודה לארצות הברית. זהו תהליך ארוך ומייגע שייתכן שיאשרו לכם וייתכן מאוד גם שלו. האפשרות השנייה (בה בוחרים צעירים ישראלים רבים) היא לעבוד באופן לא חוקי ולקוות שלא יתפסו אתכם. ומה לגבי מי שמחזיק בדרכון אירופאי? אין ספק שדרכון אירופאי זה נכס (לא רק באירופה) והוא יכול לעזור לכם להגיע לארה"ב בקלות רבה יותר. ולגבי עבודה? בואו נעשה סדר:

עבודה בארה"ב לבעלי דרכון אירופאי
אז נכון שאמרנו שדרכון אירופאי הוא נכס ועדיין חשוב להבהיר שהוא לא מזכה אישור עבודה לארה"ב. אזרחי אירופה, בדיוק כמו אזרחי יבשות אחרות שאינן אמריקה, זקוקים לאישור עבודה ובלעדיו אינם יכולים לעבוד בארה"ב באופן חוקי. יחד עם זאת, הם מקבלים ויזת כניסה  אוטומטית לארצות הברית לתקופה של 3 חודשים. זה אומר שאם אתם מחזיקים בדרכון אירופאי תוכלו להימנע מתהליך הוצאת ויזה ותוכלו להגיע ישירות ואפילו בספונטניות.

עבודות בארה"ב לישראלים עם דרכון אירופאי
מעסיקים רבים מחפשים לצרף לשורותיהם ישראלים בעלי דרכון אירופאי משום שאין צורך להוציא ויזה והדרך להגיע לארה"ב הופכת פשוטה יותר. בשנים האחרונות ארה"ב מערימה לא מעט קשיים על מבקשי ויזה ובקשות רבות נדחות. לאזרחי אירופה אין את הבעיה הזו ולכן יותר אפשרויות פתוחות בפניהם. ולמרות זאת, חשוב לחדד שהעבודה בארה"ב למחזיקי אזרחות אירופאית אינה חוקית ללא הוצאת אשרת עבודה.

אזרחות אירופאית יתרונות
אין ספק שלאזרחות אירופאית יש יתרונות רבים , גם מעבר למדינות אירופה. ברחבי אירופה תחשבו לאזרחים לכל דבר ותוכלו לעבוד באופן חוקי וליהנות משלל הזכויות המגיעות ליוצאי אירופה. היתרון הברור של דרכון אירופאי במדינות ארה"ב הוא באפשרות הכניסה האוטומטית שהוא מקנה לתקופה של 3 חודשים. זהו יתרון גדול במיוחד בימים בהם ארה"ב מקשה את קבלת אשרות הכניסה. בעלי דרכון אירופאי? אין ספק שזכיתם...

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות