עבודה בלונדון

ויזת עבודה זמנית

למה הכוונה בהגדרת "עבודה" אשר תאושר בקנדה? ע"פ החוק הקנדי, עבודה התנדבותית, לדוגמא, בקהילה היהודית, אינה מהווה עבודה לצורך ויזת עבודה. עזרה של אם\אב לבת\בן בגידול ילדים או אחיין העוזר לדודו בבניית ביתו לא יחשבו כעבודה
למה הכוונה בהגדרת "עבודה" אשר תאושר בקנדה? ע"פ החוק הקנדי, עבודה התנדבותית, לדוגמא, בקהילה היהודית, אינה מהווה עבודה לצורך ויזת עבודה. עזרה של אם\אב לבת\בן בגידול ילדים או אחיין העוזר לדודו בבניית ביתו לא יחשבו כעבודה.
ע"מ לקבל ויזת עבודה בקנדה, יש למצוא מעסיק אשר יציע עבודה ספציפית למועמד. הצעת המעסיק תיבחן ע"י ארגון ה- HRDC[ארגון משאבי האנוש הקנדי]. הארגון יבדוק את מאמציי המעסיק הקנדי למצוא תושב קנדי למילוי משרה זו וגם אם השכר והתנאים המוצעים במשרה זו הנם סבירים דיים כדי למשוך תושב קנדי למשרה.
הסיבה לכך היא כדי לוודא שמשיכת עובדים זרים לקנדה לא תוריד את תנאי השכר והעבודה בתוך שוק העבודה הקנדי. הארגון אף ייקח בחשבון נתונים כגון מחסור בעובדים קנדיים בתחום מסוים. הצעת העבודה צריכה כמובן להתאים לתחום ההתמחות של המועמד.
בבקשה יהיה צורך לפרט את השכלתו והניסיון התעסוקתי שלו כדי להוכיח את התאמת אותו המועמד לתפקיד.
בהנחה והצעת העבודה תאושר ע"י הארגון, יש להגיש בקשה ויזת עבודה בשגרירות. לרוב- התהליך בבקשות אלו עורך כמספר חודשים ספורים.

רוצה לעשות כסף בקנדה?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בקנדה יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות