עבודה בלונדון

עבודה בחו"ל ב-2018

לא קל להתפרנס בארץ, לא קל למצוא עבודה, ובטח לא כזו שתכניס לכם משכורת חודשית מפוארת. השנים שעוברות לא הופכות את הסיפור לקל יותר ויש שיגידו שמשנה לשנה נהיה פה קשה יותר

המיסים עולים אבל השכר נשאר אותו הדבר, היצע המשרות מתמעט, שכר הדירה עולה וההוצאות גדלות משנה לשנה. אבל רגע לפני שנצבע את הכל בשחור ונייאש אתכם סופית נדבר על האופציה שהפכה מועדפת על יותר ויותר אנשים בשנים האחרונות - עבודה בחו"ל! נכון שלא מדובר באפשרות חדשה  אבל נדמה כי ב-2018 היא תהיה אפילו רלוונטית מתמיד. מהם היעדים המועדפים לעבודה בחו"ל ב-2018? מה לגבי אישורי עבודה? באיזה תפקידים אפשר להשתלב ואיפה מתחילים? הנה כל הפרטים.

יעדים לעבודה בחו"ל בשנת 2018
רבים מהישראלים בוחרים לטוס לנסות את מזלם בעבודה בחו"ל כאשר האוכלוסייה שזה הכי אופייני אצלה היא החיילים המשוחררים. הגיל הזה הוא הגיל המתאים ביותר לצאת להרפתקה של עבודה בחו"ל, להתנסות בחיים בארץ אחרת, לפגוש אנשים וכמובן להרוויח כסף מצוין (שכנראה לא תרוויחו מעבודה בארץ). היעדים המועדפים לעבודה בחו"ל בשנת 2018 ימשיכו להיות ארה"ב ואירופה אלא שאליהם יצרפו גם מדינות במזרח הרחוק, אוסטרליה, ניו זילנד ויבשת דרום אפריקה.

שנת 2018 - העולם משתנה והעבודה בגולם גם כן
שנת 2018 - העולם משתנה והעבודה בגולם גם כן

משרות לצעירים בחו"ל 2018
רוב הצעירים שטסים לעבוד בחו"ל בוחרים לעשות את זה בעבודת מכירות, בדרך כלל בעגלות בקניונים השונים. עבודה בעגלות תמשיך להיות המשרה המועדפת בשנת 2018 כאשר אליה יתווספו גם עבודות אבטחה ברחבי העולם, משרות של אופר בחו"ל, תפקידים בסוכנות היהודית, עבודה בחוות חקלאיות והובלות. בשנים האחרונות יותר ויותר חברות זרות מחפשות צעירים ישראלים לתפקידים שונים בזכות הידע והניסיון שצברו במהלך שירותם הצבאי. עכשיו זו ההזדמנות שלכם לעבוד בחו"ל, ליהנות מחוויה מיוחדת במינה ומאפשרויות לחסוך כסף מצוין.

אישורי עבודה בחו"ל 2018
העניין של עבודה חוקית (או לא חוקית) בחו"ל אינו דבר חדש ונראה כי בשנת 2018 החוקים יישארו נוקשים בדיוק כמו בשנים שעברו. זה אומר שאם אין ברשותכם אישור עבודה אתם נחשבים לעובדים לא חוקיים ועלולים לשאת בעונשים הקבועים בחוק. ישנן מדינות שהדרך להוצאת אישור עבודה היא קלה יותר (אוסטרליה למשל) ואם אתם חוששים להסתכן תוכלו לנסות לעשות זאת באופן חוקי. אמנם מדובר בתהליך בירוקרטי ארוך ומתיש אך אם תצליחו בו תוכלו לעבוד בראש שקט וללא חשש שתיתפסו.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות