עבודה בלונדון

על חיילים משוחררים ועבודה בעולם

הגיע הרגע המיוחל של השחרור מהצבא ואין ספק שמגיע לכם כל הכבוד! הרווחתם את זה ביושר ואנחנו יודעים בדיוק מה וכמה הייתם צריכים לעבור כדי להגיע לרגע הזה

אז פלא שכל מה שמתחשק לכם זה לעלות על מטוס ולטוס הרחק הרחק? למעשה התחושה הזו משותפת לכל-כך הרבה חיילים משוחררים, מה שמסביר היטב איך הפכה עבודה בעולם לפופולרית כל-כך לקהל זה. תמיד אומרים שכדי לטוס לחו"ל צריך הרבה מאוד כסף ובגלל זה משוחררים רבים מעדיפים להשתקע בעבודה בארץ כדי לחסוך מספיק כסף ורק אז להמריא הרחק. עבודה בעולם מאפשרת לכם לטוס לעבוד בחו"ל אפילו אם אין ברשותכם חסכונות גבוהים ולמעשה לחסוך את הכסף ביעד אקזוטי מעבר לים.

עבודה בעגלות בחו"ל לחיילים משוחררים
אחת מהעבודות היותר מוכרות לחיילים משוחררים היא עבודה בעגלות בחו"ל. למי שעוד לא יודע עבודה בעגלות היא עבודת מכירות המתבצעת בקניונים או במרכזים מסחריים כאלה ואחרים. העגלה היא למעשה דוכן או עמדת מכירה ותפקידכם יהיה למכור בכמה שיותר כסף. זהו גם האינטרס שלכם כיוון שעל כל מכירה תקבלו אחוזים שיכללו את המשכורת החודשית שלכם. עגלות יש בכל העולם, מאירופה דרך ארצות הברית ועד תאילנד שבמזרח. לפני שמחליטים היכן בדיוק תעבדו חשוב לברר שמדובר בקניון שממוקם בלוקיישן טוב וכן חשוב לבחון במדויק את כל התנאים שהחברה מציעה לכם. הזדמנויות הרווח הן בהחלט גדולות אך יש לסייג ולומר כי העבודה אינה מתאימה לכולם ושלא כולם יגיעו לרווחים גבוהים כל-כך.

עבודה בחו"ל אחרי צבא - למי זה מתאים?
אוהבים הרפתקאות? אין לכם בעיה לחיות תקופה מסוימת רחוק מהבית? מהמשפחה ומהחברים? עבודה בחו"ל בהחלט יכולה להתאים לכם. למרות שמדובר בהרפתקה מאתגרת ומורכבת לפרקים, היא טומנת בחובה חוויות אדירות שכנראה לא תחוו אם תישארו לעבוד בארץ. חשוב להתכונן ולהבין שההתחלה קשה ושהגעגועים עלולים לעתים להקשות על הסיפור אבל מנגד זוהי אפשרות אדירה גם להרוויח סכומים גבוהים, גם להכיר אנשים חדשים וגם לגור תקופה יפה במדינה רחוקה ולחוות משהו אחר.

עבודה בעולם לחיילים משוחררים - לא מכירות
למרות מה שרבים אולי חושבים לא כל העבודות המיועדות לצעירים בחו"ל הן עבודות בעגלות. ניתן להשתלב למשל בתפקידים שונים בסוכנות היהודית, בעבודות בייביסיטר ואופר, הובלה (מובינג) ועוד. שוק העבודה בחו"ל הוא רחב במיוחד וגם אם נדמה לכם שמכירות זה מכם והלאה, בהחלט יש לכם מה לחפש בו. אנו ממליצים לחפש עבודה לפני שאתם ממריאים כדי שתגיעו והכל יהיה מסודר ומוכן עבורכם. כך תימנעו מבזבוז זמן וכסף מיותרים ותוכלו להתחיל בחוויה המיוחדת הזו מיד כשתגיעו.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות