עבודה בלונדון

ניו יורק אחרי הצבא

מה לא אמרו על ניו יורק? שהיא יפה , שהיא מיוחדת, שיש בה משהו שלא ניתן להסביר במילים, שאפשר להתאהב בה ברגע ולשנוא אותה ברגע אחר

ניו יורק שהיא מקבלת את כולם, ושכולם מרגישים בה בבית גם אם הם נמצאים הכי רחוק מהבית. כל-כך הרבה מילים נשפכו על ניו-יורק בשביל לנסות לתאר אותה אבל בתכלס? רק מי שהיה בה יכול להבין על מה כולם מדברים. ניו יורק אהובה במיוחד על חיילים משוחררים שרוצים לראות עולם ולבלוע אותו בשקיקה, והרי אין כמו ניו יורק בשביל זה. משהו בגודל העצום שלה ובים האפשרויות שיש בה הופכת אותה ליעד מושלם אחרי הצבא, בין אם לטיול ובין אם לעבודה.

עבודה בניו יורק לחיילים משוחררים
רוב הצעירים הישראלים שמחפשים עבודה בניו יורק מוצאים אותה דווקא אצל ישראלים אחרים. ברוב המקרים יהיו אלו עגלות בקניונים שפזורים בניו יורק בשפע. זוהי אופציה טובה שמאפשרתצ "נחיתה רכה" אל מקום עם תחושה של בית, בוסים ישראלים שמבינים אותך וחוויה מעולה. וזה עוד לפני שדיברנו על הסכומים הגבוהים שתוכלו להרוויח. אבל אם עבודה במכירות בניו יורק פחות מדברת עליכם, עדיין אין סיבה שתוותרו על החלום האמריקאי. ישנן אפשרויות נוספות לעבודה שנעות בין עבודה בהובלה בחברות מובינג, דרך בייביסיטר ועד למשרות הדרכה בסוכנות היהודית.

טיול בניו יורק אחרי הצבא
חושבים לטייל בניו יורק? אין ספק שמדובר ביעד מושלם לתיירים מכל הגילאים. יש בה מוזיאונים, ברים, מסעדות, פארקים עצומים בגודלם, רחוקות מרתקים, אנשים מעניינים, וכל-כך הרבה מה לראות. ההמלצה לתיירים שבאים לטיול בלבד היא לתכנן ביקור של גג 3 שבועות (למרות שיש כאלה שמטיילים בה חודשים רבים ומרגישים שזה לא מספיק לכלום.). ניו יורק היא יעד מצוין להתחיל ממנה או לסיים בה טיול אחרי צבא. תוכלו לשלב ביקור בה עם טיול במרכז אמריקה או בדרומה ולתכנן טיול אחרי צבא מהנה ומיוחד.

עבודה חוקית לישראלים בניו יורק
כיוון שניו יורק היא יעד מועדף על אנשים מכל העולם, רשויות ההגירה שם עובדות שעות נוספות. זה אומר שבתור עובדים לא חוקיים אתם עלולים לעבוד בסיכון ובפחד תמידי שיתפסו אתכם. הסיכון בעבודה לא חוקית בניו יורק הוא גדול אף יותר מבמדינות אחרות וכדאי לקחת את זה בחשבון אם מחליטים ללכת על זה. ניתן לנסות להשיג אישורי עבודה וויזות מיוחדות המתירות לעבוד בעיר, אך מדובר בהליך בירוקרטי שעלול להימשך חודשים ארוכים (ולעתים אף שנים). ולמרות כל זאת, חשוב לציין שמידי שנה בוחרים ישראלים רבים לעבוד בעיר בצורה לא חוקית ופעמים רבות הם עושים זאת בהצלחה ומבלי להיתפס, כך שההחלטה בידכם...

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות