עבודה בלונדון

עבודות בחו"ל שיתאימו לחיילים משוחררים

למה לחכות עוד רגע אחד? אפשר לארוז מזוודה מיד אחרי השחרור ולטוס לעבוד בחו"ל!

בתור חיילים משוחררים צפויות לכם הזדמנויות תעסוקתיות רבות במיוחד ואתם יכולים לזכות גם בחוויה נהדרת וגם באפשרות להרוויח הרבה מאוד כסף. אז במה בדיוק תוכלו לעבוד? האם זה חוקי? כמה כסף תוכלו להרוויח? והאם זה באמת יותר משתלם מלהישאר ולעבוד בארץ? בואו נראה:

עבודה בחו"ל בעגלות
החלופה של עבודה בחו"ל אחרי השחרור קיימת כבר שנים רבות ומושכת אחריה צעירים ישראלים רבים. בין האופציות העומדות בפניכם ישנן עבודות המכירות שהן הפופולריות ביותר ומאפשרות להרוויח הרבה מאוד כסף. מדובר בעבודה על עגלות בקניונים במדינות שונות ברחבי העולם כאשר התשלום בדרך כלל מתבצע בהתאם למכירות שתעשו. חשוב לקחת בחשבון שאף אחד לא "נולד מוכר" ושלוקח זמן ללמוד את העבודה ולהצליח בה. אם תעברו בשלום את תקופת ההסתגלות תיהנו מעבודה שיכולה להיות רווחית במיוחד. כשאנחנו אומרים "רווחית במיוחד" אנחנו מתכוונים לסכומים שככל הנראה לא תגיעו אליהם בעבודה בארץ. הישראלים שטסו לעבוד בעגלות מדווחים על חוויה יוצאת דופן הכוללת מגורים בדירה משותפת עם צעירים אחרים, בילויים, חיי חברה, טיולים והמון פאן.

עבודה בחול לחייל משוחרר
עבודה בחול לחייל משוחרר

עבודה לחיילים משוחררים לא במכירות
אם עבודת המכירות לא קורצת לכם ולא מושכת אתכם, עדיין תוכלו לנסות את מזלכם בחו"ל. בין מגוון העבודות בחו"ל המתאימות לחיילים משוחררים תוכלו למצוא גם משרות רבות שאינן כוללות מכירות בעגלות בקניונים. אלו יכולות להיות עבודות הובלה בחברות "מובינג" שונות שמחפשות בנרות אחר צעירים חרוצים ומוטיבציונים ומציעות תנאים מתגמלים במיוחד. בנוסף לכך תוכלו לעבוד בתור "אופר" ולעשות בייביסיטר למשפחות בכל העולם. כמו כן תוכלו להשתלב בעבודות אבטחה מעבר לים, משרות בסוכנות היהודית ועוד. כל החוכמה היא לחפש היטב את העבודה המתאימה לכם ואז הדרך אל חוויה מהנה ומשתלמת היא קצרה הרבה יותר.

עבודה חוקית בחו"ל לחיילים משוחררים
נתחיל בזה שנאמר שברוב מדינות העולם רק אזרחי אותה מדינה יכולים לעבוד באופן חוקי. האם זה מונע מצעירים ישראלים לנסות את מזלם בחו"ל? לא בהכרח. מידי שנה בוחרים חיילים משוחררים לטוס לעבוד בחו"ל, גם אם אין ברשותם דרכון זר או אישור עבודה מכל סוג אחר. אז כן, מדובר בסיכון שיש לקחת ובמידה ויתפסו אתכם אתם עלולים לשאת בהשלכות חמורות. יחד עם זאת, המציאות בשטח מוכיחה שצעירים רבים מעולם לא נתפסו וזכו בחוויה יוצאת דופן ובעבודה רווחית במיוחד. ברי המזל שבכם שמחזיקים בדרכון זר יוכלו לעבוד באופן חוקי באותה מדינה וליהנות מחוויה בטוחה מבלי לחשוש שייתפסו.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות