עבודה בלונדון

עבודות בניו יורק לישראלים

צעירים ישראלים ידועים כחובבי ניו יורק גדולים, והאמת? אי אפשר להאשים אותם. העיר המיוחדת הזו, שמכונה גם "התפוח הגדול" היא אחד המקומות הנכונים ביותר עבור צעירים מכל רחבי העולם

יש בה אפשרויות תעסוקה בלי סוף, אווירה צעירה ומחשמלת, מקומות בילוי בכמויות , ונדמה שאפילו חיים שלמים לא יספיקו כדי למצות את ניו יורק עד תום. עבודה בניו יורק מתאימה במיוחד לצעירים משוחררים שמחפשים חוויה יוצאת דופן, חוויה של פעם בחיים.

אפשרויות תעסוקה לצעירים ישראלים בניו יורק
המשרות לצעירים משוחררים בניו יורק הן רבות ומגוונות, כך שכמעט כל אחד יכול להתחבר למשרה כזו או אחרת. ניתן לעבוד בעגלות בניו יורק, במובינג, במנעולים, בבייביסיטר, בעבודות של הסוכנות היהודית ועוד ועוד. המגוון הוא באמת כל-כך רחב ותלוי בכם ובהעדפות שלכם.

עגלות בניו יורק
ניו יורק היא העיר הכי מאוכלסת ברחבי ארה"ב ובין הערים המתויירות ביותר בעולם. למה אנחנו טורחים לספר לכם את המידע הזה? משום שכמות האנשים שפוקדים את העיר בכל רגע נתון תורמת רבות למינוף רווחים. עבודת מכירות בעגלות בניו יורק נחשבת בדר"כ למשתלמת במיוחד, בדיוק בשל התחלופה הגבוהה הזו של האנשים.

עבודה בניו יורק חוקית
מי שרשאי לעבוד ע"פ חוק בניו-יורק הוא מי שנושא בדרכון או שקיבל אישור עבודה. כל האחרים שבוחרים לעבוד בניו יורק ללא אישור למעשה נחשבים לעובדים לא חוקיים. ישנן מספר דרכים על-מנת לעבוד בצורה חוקית בניו יורק , ומומלץ לבדוק האם אתם עומדים בקריטריונים להשגת אישור עבודה לארה"ב.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות