עבודה בלונדון

עבודה בחו"ל לדוברי צרפתית

למדתם צרפתית בבית הספר? או שמה אתם אזרחים צרפתיים מלידה? אם חשבתם לרגע שאין שימוש בשפה הצרפתית בעולם, באנו לתקן את הדיעה שלכם וליידע אתכם על מספר יתרונות מעניינים לשימוש בשפה הצרפתית, למטרת תעסוקה והשתלבות בשוק העבודה באירופה בשנת 2017

עבודה עם רילוקיישן
המעבר לאירופה הוא בעצם חלק בלתי נפרד מכל העניין הזה של עבודה בחו"ל. ישנם מעסיקים שידאגו לרילוקיישן עבורכם אם מדובר בדירה, שכר מחיה ותחבורה, ויש כאלו שלא. כך או כך, אם אתם דוברי צרפתית, נצלו את ההזדמנות במעבר לצרפת כדי להכיר תרבות חדשה, חברה חדשה, סוגים שונים של עבודות ואיזורי בילוי שעוד לא יצא לכם לראות מעולם.

צרפתית תפתח לכם דלת לעבודה במדינות רבות
צרפתית תפתח לכם דלת לעבודה במדינות רבות

לקבל הכנסה ביורו
יתרון משמעותי בעבודה לדוברי צרפתית הוא אופן ההכנסה. אם במדינת ישראל התרגלתם לקבל את המשכורות החודשיות בשקלים, שימו לב שבצרפת, כמו בכל מדינה באירופה, תשתלבו בעבודות שמשלמות ביורו. מיותר לציין שהמשכורת כנראה תהיה גבוהה ומתגמלת, אך נחמד גם לשנות את הרגל הסחר במטבעות שונים מפעם לפעם במהלך החיים.

דרושים בעלי דרכון צרפתי
בקיאות בשפה הצרפתית הוא משהו שאפשר לרכוש בבית הספר כבחירה מול השפה הערבית. זה תמיד משהו שאפשר ללמוד, ושימוש בשפה יכול להביא אתכם להשתלבות נהדרת באירופה. אך אם בנוסף לכך אתם בעלי אזרחות צרפתית, דעו כי עומדים לפניכם המון דלתות פתוחות שכנראה עוד לא הכרתם. מהשתלבות בלימודים והתקדמות בכל סוגי העבודה בהם תבחרו, כאזרחים מן המניין תוכלו להשתלב ולהתקדם באירופה בין אם רציתם למצוא כיוון חדש בחיים או לעשות רילוקיישן ולגור שם לאורך כל הדרך.

רוצה לעשות כסף באירופה?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות באירופה יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות