עבודה בלונדון

מידע על אישורי עבודה בחו"ל

עבודה בחו"ל יכולה להיות משתלמת למדי, להכניס לכיסכם הרבה מאוד כסף, וכמובן לזכות אתכם בחוויה מדהימה של פעם בחיים.

יחד עם זאת, כדאי לשים לב שבמרבית מדינות העולם נדרש אישור עבודה לחו"ל על מנת להיחשב כעובדים חוקיים לכל דבר. החוויה שעשויה להיות לכם, במידה ותעבדו ללא אישור עבודה, עשויה להיות לא נעימה כלל ולשאת עימה השלכות קשות ביותר.

מה קורה כשעובדים בלי אישור עבודה?
אז מה באמת קורה כשעובדים בחו"ל בלי אישור עבודה? ובכן, יכול להיות שלא ייתפסו אתכם אף פעם ואז כנראה שלא יקרה לכם כלום. מצד שני, אם כן ייתפסו אתכם, אתם עלולים לסבול מעונשים חמורים המשתנים ממדינה למדינה. יש מדינות מהן תושלכו באופן אוטומטי ומיידי וישנן מדינות שאפילו ייכלאו אתכם למשך תקופה בגין עבודה לא חוקית בחו"ל.

איך משיגים אישור לעבודה בחו"ל?
כדי לעבוד בראש שקט וללא דאגות ממשטרת ההגירה תצטרכו להשיג אישור עבודה לחו"ל. ישנן מספר דרכים לעשות זאת כאשר הן משתנות ממדינה אחת לאחרת. בחלק מהמדינות הדרך להשגת אישור עבודה תהיה קלה יותר ובחלק אחר היא תדרוש מכם מאמצים רבים עד שתשיגו את האישור המיוחל, אם בכלל. כדאי להתכונן גם למצב בו לא תשיגו אישור לעבודה בחו"ל ותתכננו תכנית חלופית.

אישור עבודה לבעלי אזרחות
אם אתם נמנים על אותם ברי המזל שהם בעלי אזרחות זרה, תוכלו לעבוד במדינות רבות בצורה חוקית לחלוטין. בעלי אזרחות אמריקאית יוכלו לעבוד באמריקה בצורה חוקית וללא אישור נוסף, וכך גם בעלי האזרחות האירופאית. כמו כן, חברות רבות "יחטפו" אתכם לשורותיהם בשל אותה אזרחות, שכן אתם נחשבים לנכס רב בתחום עבודה בחו"ל

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות