עבודה בלונדון

עבודה בחו"ל בעברית

יש לנו חדשות טובות בשבילכם! גם אם שפה זרה אינה הצד החזק שלכם, וגם אם אתם שולטים בעיקר בעברית, בהחלט יש לכם מה להתעניין בעבודה בחו"ל

חברות ישראליות רבות הקימו נציגויות רבות ברחבי העולם ומחפשות צעירים דוברי עברית לעבודה בחו"ל. מה שזה אומר עבורכם הוא שלא תצטרכו לשבור שיניים לטובת עבודה בחו"ל, ושבהחלט תוכלו להנות מחוויה יוצאת דופן שכל כולה בעברית.

עבודה בחול - מושלמת לדוברי שפות שונות
עבודה בחול - מושלמת לדוברי שפות שונות

משרות בחו"ל לדוברי עברית
מגוון המשרות המתאימות לצעירים דוברי עברית הוא רב ביותר. אלו יכולות להיות משרות בשגרירויות ישראליות ברחבי הגלובוס, בבתי ספר ובגנים יהודיים, בסניפים של הסוכנות היהודית, בחברות ישראליות ועוד ועוד. כל שנותר לכם הוא לבחור מה הכי מעניין ומושך אתכם ולנסות להתמודד על המשרה הפנויה.

עבודה במחנות קיץ של הסוכנות היהודית
הסוכנות היהודית מפעילה מחנות קיץ רבים המיועדים לילדים ולנערים יהודים ברחבי העולם. המדריכים של המחנות הללו הם בדר"כ צעירים ישראלים המעוניינים בחוויה יוצאת דופן הכוללת עבודה בחו"ל. ייתכן ותצטרכו לדבר מידי פעם באנגלית במהלך המחנה, אך ישנם מקרים בהם בהחלט מחפשים דווקא דוברי עברית לעבודה במחנות קיץ.

דרושים דוברי עברית לעבודה בארה"ב
נהוג לחשוב שעבודה בארה"ב חייבת לכלול באיזשהו אופן עבודת מכירות. מדובר למעשה בטעות גמורה, משום שביבשת הכל-כך גדולה הזו ישנן שפע של משרות שממש לא כוללות עבודת מכירות, ובהחלט מתאימות גם למי שרוצה לעבוד בחו"ל בשפה העברית.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות