עבודה בלונדון

טיפים למציאת עבודה באמריקה

עבודה בחו"ל תפסה תאוצה רבה בשנים האחרונות והביקוש לעבודות כאלו במיוחד בקרב חיילים משוחררים גבוה מתמיד

אז אם אתם מחפשים עבודה בחו"ל כדאי שתדעו כמה דברים על התהליך ולא תצאו "צעירים". במיוחד בשביל זה ריכזנו עבורכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם בתהליך של חיפוש העבודה בארצות הברית ועד השלב של העלייה למטוס.

תהליך חיפוש עבודה בחו"ל
חיפוש עבודה בחול יכול להיות תהליך לא פשוט בכלל, במיוחד אם אתם יושבים בארץ אלפי קילומטרים ממיקום העבודה המבוקש. בתהליך החיפוש כדאי ש"תירו לכל הכיוונים" ואל תקפצו על ההצעה הראשונה שאתם מקבלים. בתחום העבודות בחול יש לא מעט חברות שמחפשות עובדים והדברים שהם מציעים שונים מחברה לחברה לכן כדאי שתשמעו כמה הצעות עד שתגיעו למקום שמתאים לכם. רצוי להיעזר בהמלצות מאנשים שכבר עבדו או עובדים עם אותה חברה.

מגורים במדינה זרה
עניין המגורים הוא נושא חשוב מאוד בתהליך מציאת עבודה בארצות הברית, בסופו של דבר להשכיר דירה באופן עצמאי באזור שאתם לא מכירים ובקיאים בטווח המחירים הסביר יכול להיות עניין דיי מורכב, לכן אנחנו ממליצים לסגור עם מקום עבודה שמציע לכם מגורים מסודרים ובכך גם תהינו מסביבה חברתית ביחד עם עובדים נוספים.

טיסה לארצות הברית
טיסה לארצות הברית היא בין הטיסות היותר יקרות ומחיר של טיסה הלוך חזור מתחיל מאזור ה 1000$. חלק מהחברות מציעות החזר על הטיסה לאחר תקופה מסוימת של עבודה, אז לפני שאתם סוגרים טיסה או בוחרים מקום עבודה כדאי שתבדקו טוב את נושא עלויות הטיסה מכיוון שהפסד של 1000$ במקרה הטוב יכול להיות משמעותי מאוד במיוחד שמדובר על טיסה לתקופת עבודה קצרה.

תנאי ההעסקה
אז מצאתם מקום עבודה טוב, שמציעה מגורים ומסבסד טיסה ואפילו התעייצתם עם עובדים של החברה, ממש עשיתם הכל "לפי הספר" אך האם ירדתם לכל הפרטים הקטנים של תנאי העסקה ?? כשמדובר על תהליך של עבודה בחו"ל מומלץ להימנע ממצבים לא נעימים ולגלות כל מיני הפתעות בחוזה בהגעתכם למדינה הזרה, לכן מומלץ מאוד עוד בתהליך המיון לחברה לבדוק טוב טוב את חוזה ההעסקה ולצאת לטיסה בראש שקט.

התארגנויות אחרונות לפני הטיסה
אם עברתם את כל התהליך הארוך ואתם ממש בשלבים של לפני הטיסה כדאי שתכינו את עצמכם לכמה דברים, דבר ראשון השפה, אם אנגלית זה לא הצד החזק שלכם כדאי שתתחילו לתת פוש ולשפר את האנגלית שלכם כדי שתגיעו עם הבסיס הכי גבוה שאתם יכולים. דבר שני הוא המידות השונות והתקנים השונים שקיימים בארה"ב, לדוגמה מידות הנעלים שונות לגמרי ממה שאנחנו מכירים בארץ(מידה 42 בארץ, באמריקה 8), כנ"ל על חולצות ומכנסיים. גם אופן המדידה שלהם שונה, אצלם מדברים באינצ´ים במקום במטרים והתחזית מופיעה במעלות פרנהייט ולא בצלזיוס כך שאם תראו שהתחזית למחר היא 90 מעלות אין מה להילחץ אתם לא תשרפו מחום זה טווח סביר ביותר למעלות פרנהייט. בקיצור יש לכם גם קצת עבודת הכנה לפני הטיסה וחשוב מאוד שלא תדלגו עליה.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות