עבודה בלונדון

על עבודה בחו"ל ותשלום מיסים

המושג חו"ל תמיד יתקשר אצלנו הישראלים לחופש וכסף. אם אפשר לעבוד ולטייל, אז למה לא בעצם?

עבודות בחו"ל יכולות להיות מגוונות ומהנות, אבל אולי תרצו לדעת דבר או שניים על תשלומי המיסים לפני שתטוסו לעבודת חלומותכם.

תשלום ביטוח לאומי
ביטוח לאומי הוא מנגנון שנוצר להגן על האזרחים במדינה שלנו, במישור הכלכלי ובמישור הבריאותי. התשלום העקבי חשוב כדי להגן בפני מצבים כגון תאונות, נכות, אבטלה, מלחמה, עוני וכו' אשר לא מאפשרים לנו לקבל הכנסה, ולשם כך נוצר המנגנון שעוזר לנו להתפרנס גם במצבים קשים. תשלום הביטוח מתלווה בדר"כ עם המיסים החודשיים לכן לא תמיד אנו שמים לב אליו. אבל במצבים מסוימים כמו אבטלה או עבודה בעסק עצמאי, חלק מהאנשים נוטים לשכוח מתשלום הביטוח ועקב כך נגרר תשלומים נוספים וריביות מיותריות. אזרח ישראלי עובד או לא עובד מחיוב בתשלום מיסים כולל סטודנטים וכולל מוצ'ילרים שמטיילים מעבר לים חודשים ארוכים. כשאתם עובדים דמי הביטוח הלאומי מתקזזים ישירות מהמשכורת ותלוש המשכורת יכול להוות אסמכתא לכך ששילמתם את חובכם. כשאתם מטיילים בחו"ל עליכם להכין פנקס תשלומים של ביטוח לאומי מבעוד מועד ולדאוג לתשלום החודשי של 100 ומשהו שקלים על מנת לחסוך לכם אי נעימויות מעתיד.

אי תשלום ביטוח לאומי עלול לעורר בעיות בשלב בו תתבעו את ביטוח לאומי אפילו למועדפת ויגלו שי שלכם חוב
אי תשלום ביטוח לאומי עלול לעורר בעיות בשלב בו תתבעו את ביטוח לאומי אפילו למועדפת ויגלו שי שלכם חוב

מס בישראל על עבודה בחו"ל
עבודה בחו"ל הפכה להיות מסלול פופולרי בייחוד בקרב הצעירים. ישנן שלל עבודות בחו"ל הנוגעות בתחומים שונים כמו תחום המנעולים, אבטחה, חברות תעופה שונות, מכירת מוצרים כאלה ואחרים ועוד המון מקצועות מבוקשים. בחלק מהמקרים תצטרכו לשלם מסים גם למדינת ישראל על העבודה בחו"ל, תלוי אם המעסיק ישראלי או לא והיכן ואיך מתבצעים הרישומים. להבנתנו במקומות רבים בעגלות המשכורות מועברות במזומן וללא רישום - לכאורה פתרון נהדר הרי אף מוסד ממשלתי בישראל לא מדווח לגבי הכנסותיכם אך על פי חוק למניעת הגבלת הון בישראל הפקדת מזומן בסכומים גדולים בבנקים בישראל יכולה להדליק את הנורה האדומה ולהפנות אליכם אנשים שיתחילו לשאול שאלות ולדרוש מכם תשלומים.

תשלום מיסים בחו"ל
עבודה בחו"ל יכולה להציע תנאים מעולים. אבל אסור לשכוח שכמו בארצנו, גם בחו"ל משלמים מיסים ע"פ חוקים ונהלים משלהם. על עבודות עצמאיות התשלום מתבצע בדרך כלל מול המעסיק או מס ההכנסה, ובחברות הגדולות התשלום הוא אוטומטי כמו בישראל, שבעצם מתבצע בעת קבלת השכר החודשי. תשלום המס יגן עליכם גם בחו"ל בדומה לאותם קריטריונים כמו בישראל, הוא מיועד לתנאי המדינה והאזרחים החיים בה וכמבובן הכל בתנאי שהעסקתכם חוקית ואתם עובדים בכפוף לאשרת כניסה המאפשרת העסקה.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות