עבודה בלונדון

איך בוחרים איפה לעבוד?

החלטתם לטוס לעבוד בחו"ל עם שחרורכם מהצבא? בגדול לקחתם החלטה טובה, החלטה שתוכל להכניס לכיסכם הרבה כסף וגם להעניק לכם חוויה אישית יוצאת דופן.

רק שימו לב שכדי שההחלטה על עבודה בחו"ל תהיה באמת משתלמת מכל הבחינות, יש לבחור בקפידה את המקום בו תעבדו. כשבוחרים מדינה לעבוד בה יש לקחת בחשבון כמה וכמה גורמים ולהכניס לשיקולי הבחירה גם את העדפותיכם האישיות. זיכרו שמה שמתאים לאחר לא בהכרח יתאים לכם.

מדינות מומלצות לעבודה במכירות
מדינה מומלצת לעבודה במכירות היא מדינה שבה יש מרכזי קניות מומלצים. אלו המומלצים הם אלו שיש בהם תחלופה גבוהה מאוד של אנשים, מה שיאפשר לכם להגיע לנפח מכירות גבוה. זו לא חייבת להיות מדינה מרכזית, מוכרת ומאוד מתויירת. זו יכולה לדוגמה להיות מדינה נידחת ולא מוכרת כלל , שידועה בקניון מומלץ במיוחד שבו צעירים מרוויחים כסף רב מעבודה במכירות. חשוב לוודא שהמקום בו תעבדו הינו מקום ריווחי לעבודה במכירות וכן שיש בו סביבת עבודה נעימה שמאפשרת גם להנות מחוויה טובה בנוסף לעבודה.

בחירת היעד הנכון היא המפתח לעשות כסף בחו"ל
בחירת היעד הנכון היא המפתח לעשות כסף בחו"ל

הסכנות בעבודה לא חוקית בחו"ל
להשיג אישור עבודה לחו"ל אינו דבר קל כל-כך ובמדינות מסויימות הוא כמעט בלתי אפשרי. מסיבה זו צעירים רבים בוחרים לעבוד בחו"ל באופן לא חוקי ולהסתכן. במידה ולא תופסים אותם הרי שלא קרה דבר והם הרוויחו את כל היתרונות מעבודה בחו"ל. הבעיה היא שכאשר נתפסים בעבודה לא חוקית בחו"ל זה עשוי לגרור השלכות חמורות. הסכנות יכולות להיות מאסר בפועל במדינה זרה (חוויה לא נעימה כלל), הרחקה לתקופה ממושכת מאותה מדינה, קנסות ועוד. כשמחליטים לעבוד בצורה לא חוקית כדאי לקחת בחשבון את כל הסכנות הכרוכות בכך.

בחירת חברה לעבודה בעגלות
אם בעבר חברות עגלות בחו"ל היו קיימות בעיקר בארצות הברית הרי שכיום הן קיימות במדינות רבות בעולם כולו. אז איך יודעים באיזה חברה מכל אלו לבחור? ראשית יש להחליט באיזו מדינה או באיזה איזור אתם יותר מעדיפים לעבוד, ואז לראות אילו חברות פועלות באותה מדינה. כדאי לבחור חברה לעגלות לפי המלצות אנשים אמיתיים שעבדו באותן חברות, לוודא שהן משלמות כראוי ושהן מחזיקות עגלות במרכזי קניות ריווחים. מומלץ לבחור בחברות וותיקות יחסית שלהן נסיון בניהול עגלות ודאגה לעובדים שלהן.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות