עבודה בלונדון

חופשות בארץ כשעובדים בחו"ל

ישנה האפשרות המוכרות והפופולארית של לטוס לעבוד בחו"ל לתקופה קצרה, להרוויח הרבה כסף ולחזור לשגרת החיים המוכרת שבארץ. מנגד, יש את האפשרות הפחות פופולארית והיא לעבוד בחו"ל למשך תקופה ארוכה, שאינה מוגבלת בזמן, ושטומנת בחובה אפשרויות חיסכון רבות הרבה יותר.

עבור אותם אלו שבוחרים לעבוד בחו"ל לפרק זמן ארוך מצפה שיגרה חדשה של חיים במדינה זרה, והסתגלות לאורך חיים של תושבי המדינה המקומיים. אותם אלו יוכלו לטוס מידי פעם לחופשה בארץ, לרכך את הגעגועים לבני משפחתם, ולשוב לחו"ל להמשך עבודתם.

עבודות בחו"ל לתקופה ארוכה
דמיינו לעצמכם כמה כסף אפשר לחסוך בפרק זמן של חצי שנת עבודה בחו"ל. כעת הכפילו ושלשו את הסכום והנה קיבלתם סכומים גבוהים שניתן רק לדמיין אותם. סכומים מסוג זה בהחלט אפשריים אם בוחרים לעבוד בחו"ל למשך תקופה ארוכה. זה אומר הרבה געגועים הביתה, זה אומר להעתיק את חייכם למדינה זרה, זה אומר להתרגל למרחק מהחברים ובני המשפחה וזה אומר חוויה ייחודית עם הרבה מאוד כסף. במידה והחלטתם ללכת על זה, תמיד תוכלו לתכנן חופשה קצרה בארץ, כדי לבקר את האהובים עליכם, ולחזור לבית החדש שלכם מלאי אנרגיות להמשך.

חופשה בארץ לעובדים תקופה ארוכה בעגלות היא לא פחות מהכרחית
חופשה בארץ לעובדים תקופה ארוכה בעגלות היא לא פחות מהכרחית

עבודה בחו"ל פעם שנייה
בין עבדתם בחו"ל למשך תקופה קצרה ובין אם לתקופה ארוכה, הפעם השנייה תהיה קלה הרבה יותר. זה משתווה אולי לרכיבה על אופניים, שאף פעם לא ניתן לשכוח את הפעולה ומפעם לפעם היא נהית קלה יותר… כשטסים לעבוד בחו"ל בפעם השנייה הכל פשוט יותר והולך חלק הרבה יותר. תקופת ההסתגלות מתקצרת באופן משמעותי, מה שאומר שכנראה שתתחילו להרוויח הרבה יותר מהר וכן, גם הרבה יותר מהפעם הראשונה.

כרטיס טיסה פתוח או לא?
בנוגע לרכישת כרטיס טיסה לעבודה בחו"ל הדעות חלוקות. יש הטוענים כי כדאי לרכוש כרטיס טיסה הלוך חזור, שיתחום את פרק הזמן לעבודה, ולא ישאיר לכם אופציות להתבלבל לגבי תוכניותכם להמשך. המתנגדים לכך מאמינים כי לא באמת ניתן לתכנן תוכניות לעתיד, ועד שלא תתחילו לעבוד לא באמת תדעו כמה זמן תירצו לשהות שם. אלו ימליצו לכם לרכוש כרטיס פתוח שישאיר בפניכם את כל האופציות פתוחות ולא יגביל אתכם בתכנית כזו או אחרת.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות