עבודה בלונדון

ארה"ב או אירופה - איפה לעבוד?

כל צעיר שבוחר לטוס לעבוד בחו"ל שואל את עצמו את השאלה הקשה הזו. לטוס לעבוד בארצות הברית או אולי דווקא באירופה?

מדובר בסוגייה שמעסיקה רבים, שלמעשה אין לה פיתרון אחד מובהק. לכל מקום יש את היתרונות והחסרונות שלו, ובכל אחד מהמקומות תוכלו להנות מחוויה יוצאת דופן ומאפשרות לחסוך כסף רב. אז איך בכל זאת בוחרים? בואו ננסה לענות על שאלת השאלות הזו.

איפה עדיף לעבוד בעגלות?
העגלות הטובות ביותר הן העגלות שעוברים דרכן כמה שיותר אנשים שלא עברו בהן קודם. הכוונה היא לעגלות המוצבות במקום בו יש תחלופה גבוהה של אנשים, מה שיאפשר לכם להפעיל את קסמי המכירות שלכם על אנשים שונים מידי יום. המדינה והיבשת עצמן פחות משנות, כאשר מה שמשנה באמת הוא המיקום של העגלה. עגלה במיקום טוב שמאפשר למכור כמה שיותר, היא העגלה שהכי עדיף לעבוד בה, וכלל לא משנה מיקומה הגיאוגרפי.

עבודה במדינות אירופה ואצות הברית אחרי הצבא הוכיחה עצמה כמשתלמת במהלך השנים
עבודה במדינות אירופה ואצות הברית אחרי הצבא הוכיחה עצמה כמשתלמת במהלך השנים

מוצרי ים המלח בארה"ב
ארצות הברית היא ארץ המולדת של העגלות, המקום בו למעשה הכל התחיל. מוצרי ים המלח נמכרים בהצלחה כבר במשך שנים רבות והופכים המוני צעירים משוחררים לעשירים יותר משהגיעו. ארה"ב היא כל-כך גדולה כך שבכל יום ניתן למצוא רבים שנתקלים במוצרים בפעם הראשונה בחייהם. בשל גודלה העצום, מהווה אמריקה יעד מועדף למכירות בעגלות. ניתן להרוויח שם כסף רב גם בשל גודל היבשת וגם בשל העובדה שהאמריקאים ידועים כאומה חובבת קניות.

מכירה בקניונים במדינות אירופה
אמנם אירופה הצטרפה אחרי ארה"ב לתחום העגלות, אך בהחלט לא נשארה מאחור. כיום ניתן למצוא במדינות רבות באירופה עגלות המוכרות מגוון רב של מוצרים כשעליהן עובדים צעירים ישראלים רבים. אותם צעירים מדווחים על רווחים גבוהים ועל קניונים מוצלחים ביותר. העובדה שהעגלות הן עניין יחסית חדש באירופה מאפשרת לצעירים להגיע לרווחים גבוהים ולמכור להמוני לקוחות שפוגשים במוצרים לראשונה בחייהם ומתלהבים מהם מאוד.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות