עבודה בלונדון

סיכונים מחושבים בעבודה בחו"ל

בטח שמעתם המון על כמה שעבודה בחו"ל לצעירים היא דבר טוב וריווחי. שמעתם על סכומי הכסף האדירים שאפשר להרוויח, על דירות הצעירים התוססות, על עבודה שמשלבת חופשה ובכלל על החוויה האדירה שכולל כל המושג הזה שנקרא "עבודה בחו"ל.

השאלה שצריכה להישאל היא האם שמעתם על הסיכונים המתלווים לעבודה בחו"ל? עם כל הצער שבדבר, ישנם כאלה… ואם אתם בדרך להיות חלק מהעניין כדאי שתדעו עליהם ותקחו אותם בחשבון.

ההזדמנות להכיר מקומות ותרבויות חדשות בעבודה בחו"ל גדולות מן החשש
ההזדמנות להכיר מקומות ותרבויות חדשות בעבודה בחו"ל גדולה מן החששות...

עבודה לא חוקית בחו"ל
אם ברשותכם דרכון מקומי של המדינה אליה אתם טסים כדי לעבוד, דלגו לשורות הבאות. אם אתם טסים ללא אזרחות כדאי שתקחו בחשבון את הסכנה שאתם הולכים להיחשב כעובדים לא חוקיים. הכוונה היא שברגע שאתם מתחילים לעבוד אתם נחשבים לעבריינים שעוברים על החוק. כמעט בכל מדינה שבה יש עובדים לא חוקיים העניין נחשב לחמור במיוחד, אולם כל מדינה תטפל אחרת בעניין.

חותמת שחורה בדרכון
אחד מהסיכונים הקיימים כאשר עובדים באופן לא חוקי הוא קבלה של חותמת שחורה בדרכון. אם וכאשר תיתפסו ע"י רשויות החוק, "תזכו"  מהם לקבלת חותמת שכזו שתמנע מכם להיכנס לשטחה של אותה מדינה לפרק זמן ארוך וממושך. לא יעזרו תחנונים או ערעורים, חותמת שחורה היא המילה האחרונה בעניין. בחלק מהעניין תתלווה לחותמת גם תקופת מעצר מסויימת בכלא המקומי, חוויה לא נעימה בכלל…

להיות יהודי בחו"ל 2016
להיות יהודי לאורך ההיסטוריה כולה נחשב לדבר מורכב ולעיתים אף מאתגר. ב-2016 מצבם של היהודים בעולם לא כל-כך השתפר, ואולי אף הוחמר. הכוונה בדברים היא שהאנטישמיות הולכת וגוברת ולא תמיד אנו כאלה אהובים בכל מקום בעולם. כשהולכים לעבוד בחו"ל יש לקחת זאת בחשבון כיוון שלעיתים הדבר עשוי להוביל לסכנות ממשיות. אין זה אומר שכל עבודה בחו"ל גוררת סכנת חיים, אולם יש להיות ערניים ולשים לב ליחסם של הסובבים אתכם.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות