עבודה בלונדון

יעדים מומלצים לעבודה בחו"ל

החלטה על עבודה בחו"ל אחרי הצבא היא החלטה קלה יחסית. זוהי החלטה על חוויה מטורפת, החלטה על להרוויח הרבה כסף והחלטה על עבודה בסביבה צעירה ומרוחקת מהבית. ההחלטה הבאמת קשה היא על היעד לעבודה בחו"ל

יש כל-כך הרבה מדינות שבהן ישראלים יכולים לעבוד, כשלכל מדינה יש את הייחוד שלה והיתרונות שלה. אז איך לעזאזל מחליטים? ריכזנו עבורכם כמה יעדים פופולארים כאשר בסופו של דבר בוחרים לפי תחושות הלב...

הדוד סאם גם אם לא קורא ממשיך למשוך צעירים לבוא ולעבוד דווקא בארה"C
הדוד סאם גם אם לא קורא ממשיך למשוך צעירים לבוא ולעבוד דווקא בארה"ב

עבודה בחו"ל בארה"ב
ארצות הברית היא כנראה היעד הוותיק ביותר לעבודה בחו"ל לישראלים אחרי צבא. ניתן להרוויח שם כסף טוב, האמריקאים ידועים כחובבי קניות וניתן להנות שם מחוויה אדירה הכוללת מגורים באחד מהמקומות היותר שווים בעולם. כל אלה הפכו את ארה"ב ליעד מועדף ביותר על ישראלים שרוצים לעבוד בחו"ל. גם אפשרויות העבודה בארה"ב הן רבות וכוללות, בנוסף למכירות, גם מובינג, בייביסיטר, עבודה בארגונים יהודיים ועוד ועוד.

דרושים באוסטרליה
אוסטרליה היא יעד יחסית חדש, שתופס תאוצה רבה בשנים האחרונות בקרב צעירים שרוצים לעבוד בחו"ל. מדובר באחת המדינות היפות בעולם שעשירה בחופים ובנופים באמת מיוחדים. אוסטרליה היא יעד נהדר לישראלים שרוצים לעבוד בחו"ל גם בגלל שבאמת ניתן לחסוך שם כסף וגם משום שאפשר להמשיך אחר כך ולטייל בכל אוסטרליה.

עבודות בתאילנד לישראלים
עוד יעד שהוא חדש יחסית לעבודה בחו"ל הוא תאילנד. מדובר ביעד אקזוטי שחביב מאוד על ישראלים גם למטרות טיול וגם למטרות עבודה. צעירים שיבחרו לעבוד בתאילנד יוכלו להנות מחוויה אחרת ומאוד מיוחדת של עבודה עם הקהל התאילנדי וכמובן אפשרות לטייל בנופיה המשגעים של תאילנד. תוכלו לעבוד במכירות בקניונים הרבים הפזורים במדינה, אליהם מגיעים קונים מכל רחבי העולם.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות