עבודה בלונדון

מה מוכרים בעבודה בחו"ל

בטח שמעתם שאומרים על הישראלים שהם יכולים למכור קרח לאסקימוסים. ככה זה איתנו- אנחנו סוחרים ממולחים ובעזרת הכריזמה המפורסמת שלנו מצליחים למכור בחו"ל כמעט כל מוצר

ישראלים רבים כבר הבינו את הכוח שיש לפלפל הישראלי ופתחו כל-כך הרבה עגלות שמוכרות כל מוצר אפשרי ומצליחות גם להרוויח ממש טוב! לא משנה מה העגלה תמכור, כל עוד עומד בראשה ישראלי צעיר ואנרגטי- כנראה שהיא תהיה ריווחית.

מכירת מוצרי ים המלח בחו"ל
עגלות המוכרות מוצרי ים המלח הן אולי הפופולאריות ביותר. אוצר הטבע הלאומי שלנו מכה גלים בעולם ומוצריו אהובים במיוחד על לקוחות מרחבי העולם כולו. צעירים משוחררים רבים בוחרים לעבוד בעגלות בחו"ל ולמכור מוצרי ים המלח, דבר שידוע כריווחי מאוד. ניתן למצוא עגלות ים המלח ברחבי ארה"ב ובאירופה כולה. המוצר יחסית קל למכירה, סביבת העבודה צעירה ותוססת- מה שמבטיח , בנוסף לרווחים מעולים, גם חוויה יוצאת דופן.

ציורי שמן הם מוצר חם בעבודה במכירות בחו"ל
ציורי שמן הם מוצר חם בעבודה במכירות בחו"ל

מכירת מיישרי שיער ומחליקים בעגלות
מיישרי שיער או מחליקי השיער השונים נחשבים גם הם למוצר ריווחי במיוחד. ההדגמה הקצרה שלו על הלקוחות שעוברים בקניונים היא משכנעת במיוחד ולכן המכירה שלו יחסית קלה. מה שטוב במכירת מיישרי שיער הוא שהמוצר אינו זול כל-כך (כמו קרם גוף למשל), ולכן לא צריך למכור המון מוצרים בשביל להרוויח יפה. זהו מוצר שאהוב על לקוחות שנאבקות בשיער מקורזל בכל העולם ולכן הוא נחשב לפופולארי ונמכר. עגלות מסוג זה תמצאו בארה"ב, באירופה וביבשות נוספות.

מכירת ציורי שמן באירופה
עבודה במכירת ציורי שמן היא שונה מעט מעבודת המכירה בעגלות. בדר"כ לא תהיה לכם עמדה בקניונים אלא תצטרכו לעבור עם הציורים מדלת לדלת ולשכנע אנשים לרכוש את יצירותיכם. אם אתם אדיבים, נעימים ונחמדים בצורה יוצאת דופן תוכלו להרוויח הרבה כסף ממכירת ציורים. באירופה מכירת יצירות מבית לבית היא דבר מוכר ולכן יש אפשרות להגיע לרווחים יפים. אם אתם חובבי אמנות, מוכנים לעבודה פיזית ובעיקר- אוהבים לדבר ולפגוש אנשים- העבודה הזו יכולה להתאים לכם בול.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות