עבודה בלונדון

עבודות בחו"ל לחופשת סימסטר

החופשה התחילה ואתם לחוצים על כסף לשכר דירה או טיול מפנק אחרי רצף של מבחנים? למה להסתפק בחמישה ימים באירופה או בחופשת הסטודנטים דרך המכללה או האוניברסיטה?!

עבודות בחו"ל לחופשת סמסטר מחכות שרק "תקטפו" אותם במהרה. וניחא, פאנג'ויה יש כל שנה - למה שהשנה הזו תהיה לא תהיה בניו-יורק המרהיבה או בלונדון המחשמלת?!

איך להשיג כסף ללימודים?
אין צורך לעשות דברים שלא כחוק, אשר אותם אנו נמנעים מלחשוף מטעמי צנזורה - ניתן לעבוד באופן חוקי גם כאשר מדובר בכסף מהיר (ולא בהכרח ישראלי)! עסקי העגלות והמכירות בחו"ל הן רק חלק קטן מאותם משרות מיני רבות אשר קורצות לכל סטודנטים או חבר'ה צעירים אשר באים לדפוק קופה, להיעזר בכך על מנת לשלם את שכר הלימוד, ואם מתמזל מזלם ובאמת הצליחו למכור, גם לממן את החופשה הנוכחית (כאשר אתם עובדים שוהים בחו"ל מטעמי עבודה) כמו גם הבאה!

עבודה מיידית
בתכל'ס, למי יש זמן לריאיונות עבודה בזמן כה קצר של חופשת סמסטר? רק לבני המשפחות האמידות ביותר יש את הפריבילגיה לדפוק גיחה לתאילנד לחודש-חודשיים בלי לדאוג לענייני הכספים השוטפים.. אז אם ברצונכם לא לחכות זמן לא מועט עד שתקבלו תשובה ממעסיקים, מעסיקים שכנראה תגידו להם לאחר תקופה קצרה שאתם לא יכולים לשלב בין העבודה והלימודים למרות שבאמת ניסיתם, עבודה בחו"ל לחופשת סימסטר בדוכני מכירה או בשיטת ה-D2D כנראה תתאים לכם יותר.

עבודה לסטודנטים בחופשת סמסטר
הזמן למלא מצברים הוא קצר וכך גם הזמן לעשות כסף. במדינה כמו ישראל שבה שכר הדירה גבוה וכן ההוצאות זה אמנם לא פשוט לתחזק את עצמכם, אבל לפעמים ההרגשה היא של מרוץ עכברים במרבית הזמן. אבל אולי במקום לדחות את החופשה בעוד שנה ועוד שנה - למה לא לשלב עבודה וחופשה ביחד בעזרת עבודות בחו"ל לחופשת סימסטר.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות