עבודה בלונדון

עגלות ים המלח כמה מרוויחים?

אם ערכתם חיפוש קצר ברשת וודאי נתקלתם בהבטחות ענק לגבי הסכומים שאפשר להרוויח מעבודה בעגלות המוכרות מוצרי ים המלח. החברות השונות מבטיחות רווחים עצומים שהם בגדר חלום עבור צעירים שהשתחררו מהצבא וחיו עד עכשיו על משכורת צבאית צנועה מאוד

הסכומים הם באמת מפתים אבל חשוב שתזכרו שמדובר בעבודת מכירות קשה ואינטנסיבית שלא תמיד מתאימה לכולם. אם תמצאו את עצמכם מתאימים לעבודה בהחלט תהנו מסכומים יפים שקרוב לוודאי לא הייתם מרוויחים בארצנו הקטנטונת.

סכומים ממכירת מוצרי קוסמטיקה בעגלות
הסכומים שתוכלו להרוויח מעבודה בעגלות ים המלח אינם קבועים ומשתנים ממדינה למדינה ומקניון אחד לאחר. זה יכול להיות קניון שנחשב לריווחי במיוחד שהעובדים בו מכניסים לכיסם אלפי שקלים בחודש, וזה יכול להיות קניון נידח שהעובדים בו מרוויחים מעט מאוד יחסית לעבודה בעגלות. לפני שאתם טסים לחוויה הבאמת מיוחדת הזו, חשוב שתבררו היכן הולכים להציב אתכם ואם תוכלו גם לדבר עם אנשים שעבדו שם - מה טוב. זה נכון שישנה אופציה להרוויח סכומים יפים ממכירת מוצרי ים המלח אבל חשוב שתדעו שאין הבטחה לכך , זה תלוי בהמון גורמים שחלקם לא תלויים בכם.

תשלום על בסיס עמלות ממכירת מוצרי ים המלח
השיטה הנהוגה בדרך כלל בעגלות היא תשלום על בסיס עמלות. הכוונה היא שאתם תקבלו אחוז מסויים מסכום המכירות שלכם בכל יום, כאשר האחוזים משתנים בהתאם לסכום. כך למשל , בחלק מהחברות העמלה של מכירות בעד 1300 דולר היא , 25% , ומעל ל-1300 דולרים העמלה שתקבלו עולה.  במקרה כזה אתם תרוויחו עבור יום כזה 325 דולרים, סכום מכובד בהחלט ליום עבודה.  יש לזכור שהעמלות משתנות מחברה לחברה ואפילו מיבשת ליבשת- העמלות באירופה הן לא כמו העמלות בארה"ב. לפני שאתם מתחילים לעבוד בחברה מסויימת בידקו טוב מה הן העמלות כדי לדעת מהן האופציות שלכם להרוויח.

כמה מרוויחים בעגלות?
כמה מרוויחים בעגלות? בעצם אין תשובה חד משמעית לשאלה הזו. כבר שמענו מקרים על צעירים שלא הצליחו להתחבר לעבודת המכירות ועמדו על העגלה ימים שלמים מבלי להרוויח דולר אחד. מנגד שמענו על צעירים שעבודת המכירות התאימה להם כמו כפפה ליד והם הרוויחו משכורות שנחשבות ל"משכורות הייטק בארץ". זו עבודה שנחשבת פופלארית מאוד עבור צעירים ישראלים שבדר"כ מצליחים בה מאוד. מה שחשוב לזכור הוא שזו לא עבודה שמתאימה לכולם ושלא כדאי לקחת את הסכומים שהחברות מבטיחות כמובנים מאליהם. ערכו מחקר מקיף על החברה שאתם הולכים לעבוד בה, בידקו על הקניונים שתעבדו בהם וחפשו אנשים שעבדו שם כדי לנסות ולהבין באמת מהן האופציות שלכם להרוויח.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות