עבודה בלונדון

עבודה בחו"ל - עשה ואל תעשה

יש לכם אישור סטודנט או אזרחות אירופאית? עדיין אין זה אומר שאתם צריכים לחשוב שהכול יהיה בסדר ולזרום עם זה כאשר אתם בדרך לעבוד בחו"ל!

ישנם כמה מצבים בהם אתם עלולים להיתקל אשר יכולים לסבך ולשבש לכם תכניות, ובמקום לחסוך לדירה או לאוטו, לפעמים אתם יכולים לנדוד אחרי יומיים בין מיקומים שונים עם חורים בכיסים ועם כל המשתמע מכך.

כסף בצד למקרה חירום!
במסגרת העבודה בחו"ל וחוקי ה"עשה ואל תעשה" ישנם דברים שהם בל יעבור - אחד מהם הוא העניין של לא להכין כסף מראש בצד! זו יכולה להתגלות כטעות חמורה, שכן לא פעם אנשים העושים זאת לא בהכרח יודעים לאן הם נכנסים, בין אם מדובר בעבודה בארה"ב או בניו-זילנד למשל, גם מבחינת האנשים שתפגשו וגם מבחינת המנהלים וכמות העבודה שתהיה לכם. לרוב אין המזל מאיר פנים בהתחלה ויש כאלו שגם עושים אחורה פנה על השבוע הראשון של תחילת העבודה. לכן תמיד תכינו כסף בצד לתוכנית ב'! זה יעזור לכם במקרה שתצטרכו לשנות תאריך טיסה הגובל עם תשלום נוסף, שהייה במקום אחר לצורכי מגורים הדורש תשלום שלא לקחתם בחשבון או שסתם בא לכם לנסות יעד טיסה אחר לעבודה וגם לטייל שם.

ליהנות מעבודה בחו"ל
גם אם עבדתם בחייכם וגם אם לא - שתדעו שההנאה מעבודה, גם אם היא בחו"ל, היא לא דבר מובן מאליו כמעט כלל. גם בעבודות מסוג עגלות ומכירות של ציורי שמן, החלפת מנעולים או ניקוי שטיחים לא פשוט להרגיש סיפוק כלשהו מלעמוד ולמכור או לתת שירות כשזה מגיע לענייני תחזוקה - על אחת כמה וכמה בתחילת הדרך כשעוד לא התחלתם לספור שטרות כשמגיעה העמלה המיוחלת.. לכן חשוב ליצור לעצמכם אווירה טובה של חיזוקים מסביב, לדבר עם המנהל כדי שייתן לכם חיזוק עם איזו מילה טובה על מנת שלא תישברו, ולחייך בכל רגע נתון, עד שתבצעו מכירה ראשונה (גם היא תבוא אם רק תאמינו)!

איך לרצות להרוויח?
הדבר העיקרי ברצון להרוויח כסף, היא בעצם להגדיר לכם מטרה ואפילו כמה! ברגע שתראו את המטרה מול העיניים, תבינו מה אתם רוצים לעשות ומשם הרעב למזומנים רק ילך ויגבר. רבים יעדיו שהכי חשוב לא להתייאש אבל שהם לא מספרים לכם זה שגם הם הגיעו לנקודה הזו באיזשהו שלב והחזקים שביניהם המשיכו למרות זאת ולכן הצליחו בגדול!

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות