עבודה בלונדון

דברים שחובה לדעת לפני עבודה בארה"ב

לא סתם נקראת אמריקה "ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות" כי בנוסף לטיולים ולבילויים גם אפשרויות העבודה בה הן בלתי מוגבלות. בא לכם להרוויח משכורת בדולרים? לעבוד ולבלות במקביל? לבלוע את העולם? ארה"ב היא היעד בשבילכם!

אז רגע לפני שאתם מחתימים דרכון כדאי לבדוק מה מציעים לכם ואת חוקי המדינה ולבחון היטב את הדברים.

ויזת עבודה לארצות הברית
חובה לדעת שעל פי החוק כל מי שנכנס לארה"ב ומצהיר כי הוא מגיע לעבוד מחוייב בויזת עבודה. ויזה כזו ניתנת לרוב לכאלה שמשנים את מיקום עבודתם (רילוקיישן), לאמנים, לספורטאים ולמבקרים במסגרות שונות של חילופי תרבויות. בכדי להשיג ויזת עבודה תצטרכו להגיש בקשה ולהוכיח סיבות שונות שבגללן אתם זקוקים לאישור עבודה. יש כיום בשוק המון חברות שירצו שתבואו לעבוד אצלן ובעזרת רעיונות יצירתיים במיוחד אולי יצליחו להשיג עבורכם ויזת עסקים המאפשרת לעבוד באופן חוקי. זכרו כי ויזת תייר אינה מזכה באישור עבודה אלא רק באישור לביקור בני משפחה או טיול.

עבודה בארה"ב - ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות... האומנם???
עבודה בארה"ב - ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות... האומנם???

עבודה בעגלות בארה"ב
מכירה בעגלות נחשבת אולי לעבודה המכניסה ביותר עבור ישראלים המבקשים להרוויח כסף רב בזמן קצר.  בנוסף לדולרים תוכלו להנות מחוויה אדירה, עבודה בסביבה צעירה , בילויים וטיולים. הפלפל הישראלי הוכיח את עצמו במכירות ובשילוב עם האמריקאים חובבי הקניות זה מסתייים פעמים רבות ברווחים יפים. חובה לדעת שכל עוד אין לכם ויזת עבודה העבודה בעגלות נחשבת כלא חוקית ואם במקרה תיתפסו על-ידי משטרת ההגירה תהיו מוכנים לכך שמדובר בחוויה לא נעימה במיוחד.

עבודה בארה"ב לבעלי אזרחות
אם התמזל מזלכם וברשותכם דרכון אמריקאי הרי שהאפשרויות העומדות בפניכם הן באמת בלתי מוגבלות. לא תזדקקו לויזת עבודה משום שזו ניתנת לכם אוטומטית עם האזרחות. יש לכם אפשרות לעבוד ולהתגורר בארה"ב באופן חוקי ובנוסף להנות מכל הזכויות הסוציאליות. מעסיקים ישראלים ישמחו מאוד להעסיק אתכם ולרוב יציעו לכם תנאים טובים במיוחד משום שתחסכו להם כאבי ראש של אשרות עבודה ופחד ממשטרת ההגירה. בקיצור- אתם מבוקשים! ולא על-ידי רשויות החוק...

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות