עבודה בלונדון

עבודה בעגלות באוסטרליה

"היי מייט, רוצה לקנות מוצר קוסמטי שיעזור לחברה שלך להיראות כמו מיליון דולר?" משפט קיטשי כזה, תתפלאו לשמוע, יכול לקנות הרבה אוסטרלים, שיוכלו לשלם ממיטב כספם!

עבודה בעגלות באוסטרליה אמנם לא עשתה חסד עם ישראלים בהתחלה, אבל לאט-לאט הממשלה וגם התושבים הבינו שאותם מוצרים שנמכרים בדוכנים ממלאים להם צרכים שלהם הם משתוקקים!

המוטלים היפהייפיים של אוסטרליה  בפרברים  המרוחקים יוכלו לארח אתכם גם בסופ"ד
המוטלים היפהייפיים של אוסטרליה  בפרברים  המרוחקים יוכלו לארח אתכם גם בסופ"ד

כמה דולר אוסטרלי שווה?
שווה מספיק בשביל שתתחילו לארוז מזוודות לעבר יבשת הקנגורו הגדולה! הדולר אוסטרלי נכון להיום שווה כ-3.5 שקלים, והשכר המינימלי לשעת לעבודה לאוסטרלי המקומי, נע בסביבות ה-17 דולר. מדדים אלו כבר יציבים לאורך שנים, ולא בהכרח שכל מוצר חלב יעלה הון תועפות, כמו בישראל. אוסטרלים תמיד מחפשים לצאת מהשעמום והחיים נטולי הדאגות שלהם, ולכן הם תמיד מוצאים לנכון זמן לבזבז כסף בקניונים שבעריהם הגדולות. מיתון עולמי וגורמים אחרים לא שברו כלכלה איתנה כמו זו של אוסטרליה, ועם כל הדיבור הזה על עבודה - אוסטרלים עדיין מוצאים זמן לגלוש לאחריה!

אשרות עבודה לאוסטרליה
ללכת לים ולקרוא תיגר על הים אצל אוסטרלים, זה אכן שווה ערך לישראלי שמוציא פק"ל קפה, אבל כדי להפוך לאוסטרלי אמיתי - לגלוש כל אחר הצהריים והסופ"ש ולאכול פיש אנד צ´יפס יעזור לכם רק בהקשר לקטע הבלתי פורמלי. בעניין הפורמלי, כדי למצוא עבודה בעגלות באוסטרליה, דרכון אירופאי יכול להפוך אתכם לאזרחים זרים בעלי עדיפות לעבודה מאין זו! ממשלת אוסטרליה בנוסף הודיעה על מעין התגמשות לגבי אשרות עבודה של ישראלים, כך שמדי שנה היא מחלקת כ-500 שהייה ועבודה במדינה (למרות שמסתמן לכרגע - מדובר על עבודות בדייג, מלונאות, בנייה וחקלאות). אשרות השהייה הללו יכולים לבוא טוב במיוחד לאלו המעוניינים לטייל במדינת אוסטרליה, ותוך כדי לממן את נסיעתם.

עבודה באוסטרליה - ההשקעה חוזרת כמו בומרנג!!
ימי עבודה קצרים בעגלות, כי האוסטרלים מעדיפים את החופים, הברים וחיי המשפחה לאחר שבע או שמונה שעות עבודה. מקומיים חייכניים ומנומסים, כך שהדבר יכול לפעול לטובתכם כאשר אתם מוכרים באסרטיביות ללקוחות השונים. בעלי חיים ותופעות טבע שלא תראו בשום מקום אחר, כך שאף פעם לא ישעמם לכם בתור נופשים וכמטרקים. והכי חשוב - רווחים נאים שתוכלו לגרוף בזמן עמידה לא ממושכת יחסית למדינות אחרות, בעמדות שונות במרכזי הקניות השונים. אז תתחילו כבר לארוז, ´מייטס´!

רוצה לעשות כסף באוסטרליה?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות באוסטרליה יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות